Články

• Nevěděli jste, že na sousedním pozemku má vyrůst mrakodrap? Nejste sami

074.Hlavateho.th• Vážení spoluobčané, chodíte za námi s peticemi, ale často je pozdě.

V minulých letech bylo na Jižním Městě prodáno množství městských pozemků a úředně se projednávalo mnoho staveb, o kterých veřejnost neměla tušení. Připravovala se výstavba nejméně tří mrakodrapů, mnoha výškových budov, několika obytných souborů. Další domy měly stát přímo na veřejných parkovištích a volných zelených plochách. Většina záměrů byla pro obyvatele nepřijatelná nebo přinejmenším diskutabilní, řada z nich zhoršovala kvalitu stávajícího bydlení.

Možná ani vy nevíte, co mohlo vyrůst pod vaším oknem. Proto jsme pro vás připravili jednoduchou mapku výstavby plánované do roku 2014, zejména bývalým vedením radnice (ODS–ČSSD–PP–KSČM).

Mapa > zde

016.Prague.Eye.Towers.2.thBez zdatného právníka ani ránu...

Také jste krátce po koupi nového bytu na Jižním Městě zjistili, že samoobsluha pod vašimi okny se má proměnit ve dvacetipatrový bytový dům? Že má na vašem parkovišti uprostřed sídliště vyrůst administrativní budova? Co s tím? Někteří z vás se snažili chránit svá práva a museli spolu se sousedy sami zajistit a zaplatit právníka.

Vejde se na Jižní Město 130 místo 80 tisíc lidí?

Kdyby se mělo postavit vše, co bylo plánováno, můžeme s nadsázkou konstatovat, že z Jižního Města by vznikla de facto kompaktní zástavba a tomu odpovídající množství nových uživatelů (bytů či kanceláří). Nejednalo se o komplexní plán, každá stavba má jiného investora, jiný časový plán, jiný název. Občané nebyli informováni, jak velký objem výstavby byl v jejich okolí plánován, a MČ se nezabývala tím, že by k přibývající výstavbě bylo nutné dobudovat (za peníze MČ P11) školky, obchody a další vybavenost. Nikdo skutečně neřešil dopravní zatížení stávajících komunikací, nebylo řešeno komplexní zatížení vodovodu a ostatních sítí, o zvýšení hlučnosti a prašnosti v našich domovech nemluvě. Nikdo se vás, občanů, neptal, zda to chcete.

041.Litochleby.Tweelingen.1.thDěkujeme občanským sdružením!

Některé projekty výstavby vyburcovaly v letech 2007–2013 občany Prahy 11 k protestním akcím a k založení občanských sdružení. Námitky obyvatel bývaly úřadem vypořádány jako bezpředmětné. Pokud se chtěl občan na úřadě městské části seznámit s tím, co se vlastně chystá, narážel na neochotu, odmítání a zkreslování informací. Zdrojem informací byla spíše občanská sdružení, mnohá později sloučená do Hnutí pro Prahu 11. Tímto děkujeme členům a příznivcům občanských sdružení Jižního Města za práci, kterou celé roky odvádějí.

Jsem občan a chci být u toho!

Výborně, to rádi slyšíme! Vítáme občany, kteří se podílejí na správě veřejného prostoru. Výsledek voleb 2014 a zrovna tak výsledky některých kauz jasně potvrdily, že občané mohou mít velký vliv na to, co se děje. Choďte na zasedání zastupitelstva, zajímejte se o své okolí, pište nám do redakce Klíče. Budeme si vážit vaší účasti na veřejných jednáních Výboru pro územní rozvoj a životní prostředí, kde se jednotlivé stavební záměry projednávají. Sledujte dění na MČ Praha 11, ať víte, co nyní děláme. Společně tak nedopustíme opakování situace z předešlých let.

050.Novy.Opatov.17.thCo s výstavbou plánovanou proti vůli občanů?

Jako současní zástupci MČ P11 za Hnutí pro Prahu 11 se ve spolupráci s kolegy TOP 09 a ANO 2011 snažíme ty záměry, které probíhají proti vůli občanů, zastavit či zmírnit. Objem rozjeté výstavby je však obrovský. V příštích vydáních Klíče vás postupně seznámíme s detaily stavebních záměrů na Jižním Městě z let 2007 - 2014 a zejména s tím, jaké následky měly tyto aktivity pro současný stav. Připravíme vám průvodce - jakýsi návod, jak můžete jako občané vstupovat do územních a stavebních řízení k záměrům ve vašem okolí.

Snažíme se vám zprostředkovat informace za uplynulých osm let. Obnovili jsme přenosy ze zasedání zastupitelstva včetně záznamů na webových stránkách MČ P11, prosazujeme otevřenou a průhlednou politiku vůči občanům. Více na webu www.praha11.cz a www.hpp11.cz. V příštích vydáních Klíče vás seznámíme s představou rozvoje Jižního Města podle programového prohlášení současné Rady MČ Praha 11.

Ing. Jiří Štyler, starosta a Vaši radní a zastupitelé Hnutí pro Prahu 11

oddelicka

Pár zajímavostí...

• Bývalé vedení MČ přes odpor občanů veřejně obhajovalo výstavbu mrakodrapu u Litochlebského náměstí (bod 41 na mapě), jehož územní rozhodnutí bylo nakonec rozsudkem soudu r. 2014 zrušeno. Přesto nám na radnici nyní investor zaslal žádost o souhlas s výstavbou soukromého heliportu na střeše tohoto nestojícího mrakodrapu.

• Městský soud zrušil r. 2010 územní rozhodnutí na Milíčovský Háj Sever (bod 66). MHMP následně pouze konstatoval, že stavba byla již zkolaudována podle platného stavebního povolení. Sídliště je postaveno v rozporu se zdravým rozumem.

• Proč je bazén (bod 33) na mapě kontroverzních záměrů? Za prostavěných 690 milionů Kč (aktuální cena areálu k 01/2015 vč. DPH) mohli mít občané Jižního Města vnitřní bazén důstojných rozměrů, venkovní bazén, ledovou plochu a další sportoviště. Mnoho občanů se stísněným a předraženým prostorům Jedenáctky VS raději vyhýbá a pokračuje v užívání bazénů v jiných městských částech.

• Doplnění legendy k mapě o známý počet domů a nadzemních podlaží (NP) > • 01.Office Park Roztyly (6 NP) • 02.Polyfunkční centrum UNIMEX (10 NP) • 03.Patrové garáže Roztyly (3 NP) • 04.OB Hrudičkova • 05.OB Gregorova • 06.HG Gregorova • 07.Bytový park Roztyly (22 BD, 6 NP) • 08.BD Gregorova (11 NP) • 09.Obytný soubor Na Výhledu (4 BD, 9 NP) • 10.OB Filipova • 11.OB Holušická • 12.HG Holušická • 13.Polyfunkční dům Holušická (7 NP) • 14.Administrativní budova U Kunratického lesa  • 15.Polyfunkční dům Babákova (5 NP) • 16.Prague Eye Towers (PPF) (mrakodrapy 138m a 128m ; 32NP) • 17.Dostavba OC Chodov • 18.OB Hráského • 19.HG Hráského (4 NP) • 20.OB Vojtíškova • 21.HG Vojtíškova II (4 NP) • 22.Městské naučné Arboretum • 23.Obchodní a skladové centrum Na Jelenách (Globus) • 24.Polyfunkční soubor Jonathan • 25.Areál Praha West Investment (Globus) • 26.Rezidence NODOM (3 BD, 13 NP + 2 x 9 NP) • 27.Obytný soubor Blažimská (12 BD, 4 až 7 NP) • 28.Trojmezí - lokalita (podnět na změnu ÚP cca 30 ha) • 29.Bytový areál Blažimská • 30.Nový bytový dům Chodovec - Gemma (1 BD, 5 až 7NP) • 31.HG Kunínova (3 NP) • 32.BD Benkova • 33.Bazén 11VS • 34.OB Ke Stáčírně • 35.Viladomy Ke Stáčírně • 36.HG Brechtova (3 NP) • 37.Bytový dům Donovalská • 38.OB v ul. Dunovského • 39.BD Ke Stáčírně + garáže • 40.Polyfunkční dům Klecandova • 41.Litochlebský park (mrakodrap Tweelingen, 90m, 25 NP) • 42.BD Schulhoffova • 43.BD Prašná • 44.HG Brandlova (5 NP) • 45.Polyfunkční objekt Podjavorinské • 46.OB Mikulova • 47.BD Bachova (11 NP) • 48.HG Bachova (3 NP) • 49.Zahrady Opatov • 50.Nový Opatov (74m, 17 NP, kancelářský komplex) • 51.Parkoviště u DPS Šalounova (P+R Opatov) • 52.Bytový dům Zdiměřická (12 NP) • 53.DPS Chomutovická (3 NP) • 54.HG Zdiměřická (4 NP) • 55.Aréna ledových sportů (zimní stadion u ZŠ Ke Kateřinkám) • 56.OB Opatovská (KD Opatov / budova knihovny) • 57.OB Bohúňova • 58.HG Doubravická (4 NP) • 59.DPS Hviezdoslavova • 60.Divadlo Kotelna • 61.BD Háje (č.p. 833, 60m, 15 NP) • 62.Porto Háje (120m, 31NP) • 63.Revitalizace OC Háje • 64.Nová Radnice P11 • 65.BD Jurkovičova / Stříbrského • 66.Obytný soubor Milíčov • 67.Polyfunkční dům Hájenka • 68.Obytný dům Háje • 69.BD Mnichovická • 70.BD Letzelova • 71.Studentské bydlení - koleje Jižní Město (ZUŠ Křtinská) • 72.Enviromentální centrum • 73.Treehouse (8 NP) • 74.BD Hlavatého • 75.Konverze a dostavba stávajícího objektu občanské vybavenosti v ul. Mejstříkova 664 (Penny Market, 20 NP) • 76.BD Mejstříkova (původně BD Steinerova) • 77.OB Mendelova / Opatovská (tip lokality) • 78.HG Nešporova (5 NP) • 79.HG Štichova (4 NP) • 80.Změna ÚP, umožňující areál MŠ Janouchova rekonstruovat nebo jinak nově využít (podnět nepodala MČ) • 81.Obytný soubor Výstavní II • 82.Sportovní areál Nad přehradou • 83.OB Exnárova • 84.Sportcentrum Háje (areál ZŠ K Milíčovu) • 85.Zoopark Prahy 11 (venkovní ubikace pro kozy)

Tento článek najdete v Klíčí 03/2015, od v dubnového vydání se věnujeme vybraným záměrům výstavby, online verzi mužete nalézt > zde

 

Komentáře  

+3 # Vlastimil Neklapil 2015-03-02 09:53
Moc pěkná mapa. Co, prosím, znamená poněkud ambivaletně znějící výraz v legendě "pozastaveno?"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin Farmačka 2015-03-02 17:44
Zdravim vas, pane Neklapile. Stav "pozastaveno" znamena, ze zamer prozatim stagnuje, lec investor jeho myslenku dosud neopustil, tj. zamer oficialne neukoncil sam ci po dohode s urady. Pricinou pozastaveni mohl byt tuhy odpor mistnich obyvatel (leckdy investor vyckaval vysledku voleb, mezitim si odskocil na mista, kde obcane nejsou v odporu tolik aktivni), financni potize investora, problemy s pozemky, neshoda se zastupci radnice MC na parametrech projektu (pocet domu, vyska budov, nevhodne napojeni na prijezdovou komunikaci apod.). Dalsi moznost je pozastaveni samotnou MC P11, jenz je zadavatelem zameru - napr. nova radnice, kterou bychom radi, ale na niz nejsou penize, nebot predesla garnitura vse "rozfofrovala" a nyni se neskonale podivuje nad tim, ze starosta Styler mnohe projekty zastavuje, aby sehnal do mestske kasy korunu a MC nemusela zit v cervenych cislech. Cili: co je v mape modre, to pouze spi. Mate konkretni otazku na nejaky bod?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vlastimil Neklapil 2015-03-03 12:28
Děkuji, pane Farmačko, můj dotaz mířil konkrétně na mrakodrap Tweelingen na Litochlebském náměstí. Zdravím. V.N.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2015-03-03 13:03
Pane Neklapile, Tweelingen dostal zakaz stavet to, co tam chtel stavet: 90m / 25NP vezak. Nezakonne prekrocil vyskove koeficienty, tedy pravdepodobne nyni vymysli jinou stavbu. Od (predesle) radnice pana DM nakoupil pozemky a to byl dulezity krok, aby mohl zacit zkouset, jaka stavba projde. A tak rovnou zacal mrakodrapem s heliportem, nikdo z predesle garnitury nebyl proti. Nyni, kdyz Nejvyssi soud (dne 29.1.2015) zamitnul kasacni stiznost magistratu (ohledne zruseni mrakodrapu), cekame na reakci Tweelingenu. Mozna prijde s necim jinym, napr. se studii podobne teto > hpp11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jana Humhalová 2015-03-04 08:04
Dobrý den,
nejprve bych chtěla poděkovat za zveřejnění mapy, která pro mě byla upřímně řečeno šokem. Je to přesně tak, jak se píše v článku, že občan o záměrech vůbec neví, koupí byt v klidné části plné zeleně a pak se jen diví, že místo zeleně nebo parkoviště staví věžáky, kolem se tvoří kolony aut, místa k parkování nejsou a nakonec bude celá městská část zastavěná betonem, vždyť, kdo vlastně potřebuje zeleň, že..
Chtěla bych se zeptat, co znamená na mapě červená barva (aktivní)? Že se bude určitě projekt realizovat, tedy stavět? Nebo že se zatím nepodařilo projekt zarazit, ale pracuje se na tom? Jde mi o například o BD Donovalská a Viladomy Ke Stáčírně, ze zvědavosti pak budovy kolem metra Opatov. Děkuji. JH
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-04 18:47
Pani Humhalova, ano - cervene oznacene projekty jsou aktivni - tedy investor / developer (zaroven majitel pozemku, ktery ziskal bud od MC nebo od restituenta) se snazi o dokonceni projektu. Vyvolava dialog s radnici, prezentuje studii vystavby, vstupuje do uzemniho rizeni, snazi se dokoncit proces EIA. Radnice pana Stylera po uchopeni uradu pozadala o zruseni vsech zameru, jejichz zadavatelem byla MC, ale zamery zahajene jinym investorem zrusit nemuze. Ne vsechny cervene projekty na mape se MUSI stavet - zatim k tomu jen maji nakroceno, od minule radnice k tomu dostali vse potrebne. Ale vyvinout se muze lecco - pokud radnice neda k zahajeni stavby souhlas, muze dojit na soudni spory. Kazdopadne developer si uvedomi, ze pokud se s radnici nedohodne, bude to mit na JM pristi 4 roky tezke. # Obcane by si pri pohledu na mapu meli uvedomit, KDO jim tohle uchystal. Pokud o nekterych zamerech vystavby nevite, neni to tim, ze byste "nedavala pozor", ale tim, ze o nich skutecne nikde nepsalo. Prestat tajit obcanum JM informace (nejen) o vystavbe byla silna volebni myslenka HPP11, jelikoz tomuto ponizujicicmu jednani s lidmi jiz neslo klidne prihlizet. # Bytovy dum Donovalska (parc. č. 2336/38 v k.ú. Chodov) patri k projektum, s nimiz se MC muze potkat v blizke budoucnosti v ruznych legislativnich procesech, proto je pritomen na mape. Na Viladomy Ke Stacirne jiz dva roky tlaci JUDr. Zavadil se svou stavebni firmou. O koho se jedna, jste zrejme postrehla v reportazi > ceskatelevize.cz/... /... # Ohledne Noveho Opatova jsou tez velke tlaky na realizaci. Developer Reflecta a.s. se brzy zucastni verejneho setkani, na ktere vas jiste pozveme. A dostavte se, nebot jednani s developerem je vzdy zazitek...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Michal Hejlík 2015-03-07 14:31
Dobrý den, já bych měl konkrétní otázku na na body číslo 18 a 19 (Obecní byty + Hromadné garáže Hráského). Opravdu investor plány pozastavil nebo pouze vyčkává? Myslím si, že zahušťovat ulici Hráského je opravdu nemožné (už jenom díky supermaketu Billa, který se svým zásobováním, díky němuž stoupla kamionová doprava, zatarasí celou silnici a nedá se ani projít) Díky za odpověď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří Štyler 2015-03-07 17:01
Dobrý den pane Hejlíku, zjistím podstatné a napíši. Zdraví JŠ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Michal Langr 2015-03-09 15:33
Dobrý den, dozvěděl jsem se z mapy, která vyšla v Klíči že je plánovaná stavba DPS Chomutovická. Můžete mi prosím sdělit co je to konkrétně za stavbu. Nikde jsem se nic o tomto projektu nedozvěděl. Předem díky za info. S pozdravem Langr
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-09 17:19
Zdravim vas, pane Langre. Preposilam informace od kolegy zastupitele za HPP11 Ing. Šmrhy, jenz bydli v lokalite: na DPS Chomutovicka 1444 (Polymedica JM, s.r.o.) toho casu probiha stavebni rizeni, obcane z lokality podali námitky. Uzemni rizeni bylo opakovane podavano, az roku 2013 proslo. Odvolani MČ proti uzemnimu rozhodnuti (zpracované OUR), osobne zarazil ex-starosta Mlejnsky. # 700m2 zastavěné plochy, 1 PP + 3 NP. Objekt situovan na zahrade byvalých jesli cloni okolni byty, neni tu dostatečne parkovani. Nejedna se o socialni projekt, ale o nadstandardni komercni zarizeni! Coz neni na JM vyjimecny jev, staci se podivat smerem k Milicovu, jak se ze socialnich bytu staly komercni... # Kontakt na pana Šmrhu: 737 230 777 - je schopen a ochoten se vam venovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # iva hybnerova 2015-03-10 09:37
Dobry den, mohu se zeptat, jaka je situace ohledne zameru cislo 71 - 76? Jsou vsechny pomerne huste rozmisteny v nejblizsim okoli meho bydliste, coz mne dost znepokojuje.. Dekuji mnohokrat za jakekoliv vyjadreni, pripadne i odkaz na dalsi informace!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-10 15:38
Dobry den, pani Hybnerova. Ano, toto pomerne male uzemi (magistratni + soukrome) je postizeno vysokym poctem stavebnich zameru. Jiz drive se zastupitelstvo znazilo o zmenu funkce pozemku mezi ul. Ocelikova a Křtinská z ciste obytne na parkovou zelen. Navrh tehdy ZHLMP zamitlo. Nyni Rada MC podnika druhy pokus o vyjmuti uzemi z rozvojove lokality.

Video zde > youtu.be/.../

Pro predstavu: takhle nejak by to (bohuzel) mohlo vypadat po zastaveni > hpp11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Alexandra Holovska 2015-03-11 23:08
mam jeden dotaz: Co je to za hruzu vedenou pod c. 40 polyfunkcni dum Klecandova. Nejen ze se do mistni zastavby vubec nehodi, hyzdi to pohled na okolni zastavbu, vzhledove otresny. Byla tam cedule: stavime pro vas Plzenskou restauraci_ ne ze bych o ni stala. myslim, ze je to uplne mimo misu- bez parkovacich mist..atd.Puvod ne tam mel byt podle vyvesky Vila dum...chachacha . Bylo mi jasny , jak to zaclo rust, ze to zadny viladum nebude, ale kdo proboha tohle dopustil,? No nemusim se ptat dvakrat , ze? Pana magistra bych povesila za vsechen ten bordel a zlodejnu za k...do pruvanu. Uz jsme byli ohrozeni Litochlebskou regeneraci parku v podobe Vezaku, jsem z Valentovky a tak vam vsem moc dekuju jak se starate. Mate to tezky, ale ja vam verim. Diky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2015-03-14 00:28
Pani Holovska, mate pravdu, je to takova "nohata potvora" u dosti rusne komunikace - to nebude rodinny dum pro klidny zivot...

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # ZŠ a MŠ Chodov 2015-03-25 20:46
Podivoval jsem se, jak je možné stavět v těsném sousedství ZŠ restauraci s "tankovou plzní". Při rozhodovacím řízení se nikdo vedení školy neobtěžoval oslovit. Jak je možné, že postavit hospodu bylo vůbec povoleno? # Dostavět školu a získat nová místa pro děti v MŠ i ZŠ se bývalému vedení MČ nehodilo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Martin Farmačka 2015-03-26 12:43
Vidite co byli zac, co JSOU zac - s obcanem se nebavit, to jim slo dobre. Dnes v ZMČ sedi s nami, ptaji se na podruznosti jen aby se na neco ptali. Ptaji se proc jimi dosud sponzorovani senori nedostanou na sve vylety penize, ikdyz dobre vedi, ze po jejich rabovani NEJSOU v kase penize! Totalni populismus a naprosta ekonomicka nekompetentnost ! Je nezajima, jak si vede mestska cast, je zajimaji jen jejich volici, ktere si dary za obecni penize zavazuji. Sluselo by jim obrovske maslo na hlave, pokora a zdrzenlivost. Na jejich jednani doplacime my, obyvatele JM - zahustuje se nam sidliste, za chvili nas tu bude zit 100 000! Tohle je ona "vule lidu", kterou oni udajne konali? Kaslat na lidi, to umi. Proto ted, na misto abychom tvorili neco noveho, zabyvame se tim, jak minimalizovat jejich prusvihy! Vzpominate vez na kola za desitku? Zatimco oni se drze ptaji, kdy se zacnou dit zazraky, ktere slibujeme... Za sebe rikam, ze jeden zazrak se uz stal: po 25 letech nam na JM nevladne ODS / CSSD / KSCM. Jestli nekdo nevi o koho jde, at pohledne na mapu vystavby... pritom skvele by bylo, pokud by se postavilo neco, co si skutecne obcane preji! Zatim se deje pravy opak, branime se, aby tu zbylo alespon neco zeleneho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Jan Netolický 2015-03-27 19:47
Dobrý den pane Farmačka. Vy víte co jsou zač.Přitom když má někdo jiný názor než Vy , tak patří k nim a je to provokatér.Pově zte koho na Jižáku zastupujete.Jst e ve vedení obce půl roku a stále si myslíte , že jste v opozici.Snad nechcete obyvatele strašit , že nás bude 100 000? To znamená " nechceme další přistěhovalce" Ono bude lepší obehnat Jižňák zdí.Pokud mě paměť neklame , byli jste v opozici proti všemu už jenom z principu.Ikdyž to byla bohulibá činnost. Začněte proboha konečně něco doopravdy dělat pro jihoměstské obyvatele a ne pořád si stěžovat na minulé vedení.Zase je pravda - kdo nic nedělá , nic nezkazí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Zděnek Kvítek 2015-03-27 23:13
Vážený pane Netolický,
bereme na vědomí, že Vás, pana Mlejnského a soudruha Hoffmana nezastupujeme. Důležité je, že za čtyři roky se konají nové volby a občané se budou moci opět vyjádřit a Vy můžete se svými názory a představami oslovit své potencionální voliče. O minulosti je bohužel zapotřebí hovořit i dnes na Praze 11 , protože musíme řešit nevýhodné smluvní závazky bývalého vedení, které mají stále závažný dopad nejenom na současný běh Prahy 11, ale i na naši budoucnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Jan Netolický 2015-03-28 09:15
Vážený pane Kvítek,
takže populistické předvolební řeči o zastupování všech občanů JM byly obyčejné žvásty. A opět se budu opakovat.Je půl roku po volbách a vy jste stále v opozici.A nechápu proč a na co budete čekat další čtyři roky.Ono sedět volební období na radnici a pouze fňukat , jak byli Ti předchozí zlí a oškliví je jednodušší , než konečně začít makat pro nás všechny.Konečně jste placeni z našich peněz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Zdenek Kvitek 2015-03-28 10:39
Vážený pane Netolický,
naše kroky jsou vedeny aktuálními a budoucími potřebami občanů Prahy 11 Nejvyšší kontrolní úřad se o minulost vlády pana Mlejnského zajímá velmi aktivně, ale my to budeme bohužel platit z našich současných peněz . Aktivně spolupracujeme s občany na rozvoji ve všech částech života na Jižním Městě. Určitě lze naše postupy zlepšit, ale nelze je nevidět. Dnes máte jako občan možnost se do těchto aktivit zapojit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-28 12:36
Pane Netolicky, nelibi se mi rozprodavani pozemku MC, nelibi se mi zahustovani MC dalsimi stavbami, ktere na JM privedou dalsi desetitisice lidi. Nelibi se mi zvyhodnovani privilegovanych skupin na JM pred ostatnimi, lisajici se do jejich prizne skrz dary z obecni kasy. Nelibi se mi nas maly drahy bazen, do ktereho se nemam sanci za pekneho pocasi dostat, nebot plny je tak akorat, abych si nezaplaval. Nelibi se mi likvidace zelene, taktez rozhodovani o zivotnim prostredi obyvatel JM bez nich a predpoklad, ze kazdy obcan je blbec, ktery nema pravo vyjadrovat se k vystavbe v blizkem okoli sveho domu. Tyto veci povazuji za NEGATIVA, trvajici prilis dlouho na to, nez aby se s nimi (muj) rozum smiril a proto bylo nutne zacit podnikat kroky vedouci z naprave. A pokud narazim na nekoho, kdo ma na tyto veci "jiny nazor", zbystrim a snazim se pochopit, jak je mozne, ze si dosud niceho nevsiml, ze na tak prukazne i nami dlouhodobe publikovane veci se diva, jako by se nestaly a nedely? Co je to za cloveka, obdivujiciho se negativnim vecem, pri nichz je poskozovan obcan MČ i spolecny majetek? Zda je to tim, ze je nekym zmanipulovan nebo tim, ze jednoduse o nich nevi, nebot se o problematiku nezajima, trebaze informace ma na dosah - staci chtit a nebyt liny zajimat se i o neco jineho nez jen sam sebe.

Pokud nekdo ma "odlisny nazor", tedy nesouhlasi s tim, ze na JM se dela zverstva, ze se spatne hospodarilo, pak tedy souhlasi s tim, co se tu delo. A jak byste oznacil toho, kdo souhlasi s rozprodavanim pozemku, se zahustovanim sidliste a s likvidaci zelene? Taci volici jsou mezi nami, ZNOVU volili predeslou garnituru, aby ve svem dile pokracovala. Probehly volby a tyto nebezpecne + sobecke lidi zbavila moznosti rozhodovat o ostatnich - o vetsine, nesdilejici nazor vladnoucich mocipanu z ODS-CSSD-KSCM, ze JM patri jim a ne jeho obyvatelum.

"Snad nechcete obyvatele strašit , že nás bude 100 000?" > Jiste sam vidite, jak vypada mapa vystavby, jen Novy Opatov (nejen mne, ale i vam) privede novych 10 000 lidi na JM. Cca 1500 na Vystavni, cca 500 do Zahrad, vedle do Kauflandu 10 000 denne na nakup!!! A muzeme pokracovat... Jsem rad, ze vas to "strasi", alespon o tom budete premyslet a pokud s tim neco neudelame, blizi se nevyhnutelne - a pak "strach z vystavby" bude to nejmensi, na co budeme vzpominat v dobrem. Neptate se KDO tohle obyvatelum JM zaridil? Nevite nebo nechcete vedet...? Vy to vite velmi dobre a presto mate "odlisny nazor", proto mi poradte: KAM vas mam zaradit?

HPP11 uvadi veci na pravou miru a PRIPOMINA, kdo je kdo a co ma na svedomi. Obcane nas nevolili proto, ze bychom jim neco tajili. JM spalo hořkým spankem nevedomosti a bylo nutne procitnout. Chapu, ze vsem prusviharum by se naramne libilo, kdyby se o nich uz nemluvilo, vsak jejich chovani bylo natolik zavazne, ze si zaslouzi nadale publicitu, minimalne pro vsechny ty obcany JM, kteri bud vubec nic netusi nebo maji jen kratkou pamet. Neni to "pláč", jsou to varovne informace. Pokud chcete nadale setrvat v naivni nevedomosti, nectete web HPP11 - bohuzel, realita nas vsechny dostihne a do ulitky se pred ni neschovame tim, ze zavreme oci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Radvak 2015-06-08 23:37
Proboha, co jste to tady spustili za nenávistnou rétoriku proti čemukoliv soukromému? Chápu roztrpčenost nad rozprodejem pozemků patřících městské části. Chápu boj proti předimenzovaným mrakodrapům. Ale proboha, bránit jakékoliv výstavbě notabene takové, která je v souladu s územním plánem, je podobné jako když si přejete, aby sousedovi chcípla koza, protože vy sami nemáte na to, abyste si kozu pořídili. No a… Tak si tento majitel vybral architekturu, která se vám osobně nemusí líbit. Tato stavba ale ničemu nevadí, její hmota je velmi střídmá a patrně se nemusíte bát ani toho, že by v podzemí parkovala stovka aut znečisťujících vzduch. Z tónu moderátora diskuse je znát, že na Praze 11 nyní opět zavládl komunismus. Kulaky zavřít! (přece vlastní nemovitost!) a architekty taky (patří přece mezi inteligenci!). Ať žije dělnická třída!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Michaela Vesela 2015-03-13 15:34
Dobrý den, mam akutní dotaz, mam možnost koupit byt v ulici Hlavateho 1 a následne jsem se nahodou dozvěděla, ze pred timto domem ma probírat vystavba Koleji pro vedle stojici skolu. Muze mi prosim nekdo rict, o co se jedna a v jake fazi je vystavba?Jak moc to ovlivni bydleni? Velmi dekuji za brzkou odpoved.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-14 00:07
Pani Vesela, jak je to s pozemkem pod kolejemi, jsem vyse odpovedel pani Hybnerove - nyni Rada MC podnika druhy pokus o vyjmuti uzemi z rozvojove (zastavitelne) lokality. Pokud se tak povede, zadne koleje nebudou, ovsem to zalezi na magistratu. Kazdopadne za informacemi se obratte na odbor uzemniho rozvoje P11 > praha11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Michaela Vesela 2015-03-14 08:17
Dekuji moc za odpoved, nejsem zdejsi, takze neznam situaci a hned jsem nepochopila, jak se veci maji, ale dle vizualizace vidim, ze jsem se opravdu vyborne trefila. # Mohu mit jeste jeden dotaz, a to na vystavbu u ulic Schulhoffova a Matuskova..tam snad vystavba byla pozastavena, ale jak do to vypada do budoucna? Nabizi mi opet byt v ulici nad tim primo s bezprostrednim vyhledem na tu plochu, kde by se melo stavet. # Dekuji jeste moc za odpoved. # Vesela
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-03-16 16:26 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vladimír 2015-03-16 21:38
Dobrý den, víte nějaké bližší info o stavbě č. 74 a 75? Jde mi o to, jestli se již ví, kdy se začíná stavět a nebo jestli je tu ještě nějaká šance, že by se stavět vůbec nezačalo. Děkuji za informaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Martin Farmačka 2015-03-23 13:41
Pane Vladimire, odpoved jsem vam zaslal na email uvedeny zde na webu. Po zpracovani obsahle odpovedi OUR zde vznikne clanek, zahrnujici i BD Sullhofova, na ktery se vyse ptala pani Vesela.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Božena Pražáková 2015-03-23 15:59
Dobrý den, v Klíči č.3 je bezvadná mapa staveb. záměrů na Již. Městě, která mnohým z nás "otevřela oči". Nicméně mám prosím dotaz: již delší dobou se proslýchá o "nějaké" plánované stavbě na místě parku proti nízkým domům Mejstříkova 609... mezi úřadem MČ a hudebkou (bývalá MŠ). Nejsem si jistá, kterým bodem na mapě je vyznačeno, dělá nám to starost, dosud zde bylo pěkné bydlení. Předem Vám děkuji za Vaší odpověď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Martin Farmačka 2015-03-31 18:33
Pani Prazakova, tento pozemek zahrnuje body 69, 70, 71, 76. Jak je to s nim je, jsem vyse odpovedel pani Hybnerove - nyni Rada MC podnika druhy pokus o vyjmuti tohoto uzemi z rozvojove (zastavitelne) lokality. Pokud se tak povede, zadne koleje nebudou, ovsem to zalezi na magistratu. Kazdopadne za informacemi se obratte na odbor uzemniho rozvoje P11 > praha11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jiří 2015-03-31 11:42
včera firma VCES Construction postavila stavební ohradu nad tubusem metra Roztyly. Dá se to vykládat tak, že v uvedeném místě zahájí výstavbu. Co to znamená. Zapomenuty dosud nejsou protestní akce pořádané též u stanice metra Roztyly Hnutím pro Prahu 11 a jeho volební sliby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Martin Farmačka 2015-03-31 18:27
Dobry den, zachytil jsem dnesni odpoved radní Zdeňkové obcanovi z Roztyl, rad bych ji doplnil vase slova:

Vážený pane PK, následky prodejů pozemků/ objektů a všech povolení, které MČ Praha 11 za bývalého vedení napáchala jsou mnohdy nevratné. Jak asi víte, na území Roztyl se věnujeme dlouhá léta ochraně před zástavbami, které byly 8 let v režii vlády p.Mlejnského – a výsledek je tady. Přestože územní rozhodnutí shodil soud, přestože argumenty a fakta proti stavbám jsou jasná, úřední mašinérie MČ a MHMP si poradila a dovedla proces ke stavebnímu povolení. Připravujeme další správní žalobu, trestní oznámení, v případě Babákova taktéž. Vězte, že zoufalství z mé nynější pozice je snad ještě větší než „když jsem byla běžný občan“.

Info na webu MČ průbežně doplňujeme:

1.Bytový park Roztyly > praha11.cz/.../...
2.Babákova > praha11.cz/.../...

S pozdravem Šárka Zdeňková, Rada MČ Praha 11 – životní prostředí a doprava, tel.: 775 323 378

Aktualizaci článku naleznete zde > hpp11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Binova 2015-06-01 18:30
Dobrý den,moc by me zajímalo ,jak to v teto době vypadá s vystavbou obytnéhodomu v ulici GGregorová.Děku ji za odpověď Binova
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Martin Farmačka 2015-06-01 21:47
Dobry den, pani Binova, zrovna dnes to vyslo: BD Gregorova > hpp11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tomas Hozik 2015-06-02 10:52
Dobry den, chtel jsem se zeptat, jak toi bude s obytnymi domy od skupiny UNgelt-. rezidence Letokruhy....Bu de se stavet ci ne: Dekuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Aleš Kulhánek 2015-06-02 13:13
Dobrý den, Letokruhy, alias Bytový park Roztyly se staví - právě probíhá pilotáž základů 4 domů (etapa I). Na etapu II (dalších 5 domů) probíhá řízení EIA - posuzování vlivů stavby na životní prostředí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Hana Paradová 2015-06-03 12:15
Dobry den, chtela bych se zeptat, jak to v teto dobe vypada se stavebnim zamerem "Obytny soubor Blazimska". Dekuji Vam za odpoved. Paradova
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Martin Farmačka 2015-06-03 20:27
Pani Paradova, dotaz na Blazimskou byl predan osobe, jenz o projektu vi vice nez ja. Jiste na tomto miste brzy odpovi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jiří Dohnal 2015-06-04 00:15
Dobrý den paní Paradová, od loňského podzimu má developer (společnost Central Group) tzv. Územní rozhodnutí, tedy povolení umístit stavbu za předem daných podmínek. Proti tomuto rozhodnutí byla obyvateli z oblasti Chodovce podána řádná žaloba. Předpokládáme, že bude ze strany CG následovat řízení s cílem získat stavební povolení. Situaci sledujeme a budeme, tak jako doposud, reagovat na případné kroky developera v rámci uvedeného projektu OS Blažimská. S pozdravem - J.Dohnal, Koalice Trojmezí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # T.M. 2015-06-19 10:12
Dobrý den. Víte, že odmítat vše také není řešení? Jižní město potřebuje modernější budovy. Je rok 2015 a třebas Háje vypadají stejně, jako když se v 70. letech stavěly. Ptám se proč? Provoz na Jižním městě není v žádném případě otřesný a ani by po několika dalších stavbách (třebas i výškových domů, které jsou pro Háje typické a prostě tam patří) nebyl. Háje jsou krásné, a mají své kouzlo, ale to dalšími budovami určitě neztratí. Myslete prosím na nás taky trochu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2015-06-22 13:56
Pane TM, poradte mi: pokud bytovy dum nebo obchodni ci kancelarske centrum postavime v uzemi, jiz nyni zatizenem na hrane limitu hlukove a imisni zateze, v miste kde uz nyni rano a vecer stoji kolony aut a kde kolabuje doprava, JAK se touto vystavbou zlepsi zivotni prostredi obyvatel - bude se jim lepe dychat nebo bude se mistnim lidem lepe cestovat? A to je gro veci: odmitany jsou zamery vystavby, jenz predevsim maji neblahy vliv na žp. Zajimave, ze ten kdo tvrdi, ze JM jsou "jenom kralikarny", by nam sem ochotne ihned pristavel dalsi!

S pochozi zonou na Hajich mate pravdu - neni to tam hezke. Pod zemi se v cele delce zony nachazi depo metra, tedy revitalizace (tj. nepristavovat, ale zbourat stavajici a misto toho naplanovat jine) se musi volit opatrne. Bohuzel, kdyz dojde na napady, nekoho napadne zase jen vezak a z Opatovske udelat tunel. Ze by to ten developer opravdu stavel z lasky k penezum a ne z lasky k lidem?

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # David Remek 2016-10-03 21:45
Je škoda, že na obrázcích jsou jenom vizualizace, protože kdyby to byly skutečné budovy, možná by Jižní město nepůsobilo tak zchátrlým a zastaralým dojmem. To co se tu dějě (dalo by se říct neděje) je otřesné. Extrémisté, kteří se díky malé volební účasti dostali až na radnici hazardují s budoucností celého Jižního města. Lidé chtějí bydlet v hezkém a moderním prostředí s dostupností obchodů a služeb na odpovídající úrovni. To tu není - časem odejdou... Když se nebude stavět bude to tu chátrat a ceny nejen bytů se budou snižovat. To není moc hezká vyhlídka. V posledních dvou letech bylo vrcholem stavební aktivity na Jižním městě rozorání Milíčovských vrchů. Prosím, když už blokujete výstavbu, začněte aspoň rekonstruovat to co už stojí. Procházka kolem stanic metra Háje i Opatov je opravdový kultruní zážitek. Aspoň že na Chodově se něco děje. To je světlá vyjímka a blýskání na lepší časy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Varlam 2016-10-03 22:27
Obchodů je tu dost a co se týče těch domů, tak to, že mezi paneláky postavíme novostavby, určitě situaci vylepší :) bude méně zeleně = dle developerů lepší místo pro život ...

Nepřipadá mi JM jako zchátralé, mně se nelíbí naopak život v centru. Hluk, málo zeleně, prostoru,... díky bohu za JM, a to na něj ani nevěřím. Ale věřím na poctivou práci a na rozum.

Co někdo vidí jako extrémismus já vidím jako zdravý rozum.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-10-03 22:34
Ostatně naprostá většina těchto vizualizací budoucí "výstavby" vypadá pak reálně úplně jinak. I do těch vizualizací dávají developeři více zeleně než tam reálně bude, domy vypadají že jsou dál od sebe než pak jsou, výhled se změní k horšímu, roky člověk kouká do staveniště, sníží se cena jeho bytu,...

Ale developeři to určitě dělají pro naše dobro, ne pro svůj zisk, že?

Dobrou noc :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Aleš Kulhánek 2016-10-03 23:05
Pozemky v okolí stanic metra (např. zmiňované Háje, Opatov) patří zpravidla Dopravnímu podniku. Snažíme se ho dotlačit k revitalizaci stanic metra, ale jde to ztuha. Nyní by snad mohlo dojít k revitalizaci stanice metra Háje a okolí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2017 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist