• Jsme HPP 11... • Hnutí pro Prahu 11 chce koupaliště pro Jižní Město. Více > ZDE

2018.10.16.HPP11.v.ZMC.th

• Výsledky komunálních voleb na Praze 11 > ZDE

Hnutí pro Prahu 11 (24,74 % hlasů) získalo 268 076 hlasů a obsadilo 13 mandátů.

• Předvolební klip Hnutí pro Prahu 11: Škodověnkou po Jižním Městě | krátká verze
 Pobavte se! Zavzpomínejte se Škodou 1000 MB a jízdou si připomeňte, jak HPP 11 hájí zájmy obyvatel Jižního Města. Již 11 let. 3 2 1 - startujeme, vrržuuum:-!

• Prohlášení PhDr. Zdeňkové k odvolání z funkce radní

fb.odvolani.sz• Milí voliči, milí kolegové,

mé odvolání z funkce radní pro životní prostředí a dopravu podpořili radní za ANO 2011 a TOP 09 společně s opozicí D. Mlejského jako další účelový krok k likvidaci Hnutí pro Prahu 11. A to z naprosto stejného důvodu, jako bylo odvolání kolegy Ing. Kose (HPP 11) na ZMČ dne 17.3.2016.

Na Radě MČ soustavně upozorňuji na porušování volebních programů ANO 2011 a TOP 09, porušování Programového prohlášení Rady. Zjevně se ANO a TOP spojují s opozicí, prosazují nežádoucí výstavbu proti vůli obyvatel, podporují trafiky, nevýhodné nájemní vztahy pro městskou část a další nepravosti, které jsem jako občan i jako radní vždy kritizovala. Překážím stejně jako kolega Ing. Kos, jde o jenom o další krok, který mají TOP + ANO + opozice připraven k převzetí moci na Praze 11.

Složení Rady MČ Praha 11 je zjevně pro Hnutí pro Prahu 11 po odvolání Ing. L. Kose ještě více nevýhodné než po jejím ustanovení a nerespektuje výsledky voleb z listopadu 2014, kde Hnutí pro Prahu 11 získalo 33% vítězství. Mrzí mě, že jsme nezvládli pracovat s důvěrou voličů tak, jak naše volební výsledky předpokládaly.

Na tento fakt navazuje nereálná možnost prosadit cokoliv z programu Hnutí pro Prahu 11, který jsme slíbili voličům a který jsem alespoň já osobně vždy jménem zastupitelského klubu HPP 11 v Radě MČ prosazovala. Upřímně je mi líto dobré a rozdělané práce, kterou jsem ve své kompetenci za rok a půl stihla, je mi líto skvělých kolegů v odboru životního prostředí i nových kolegů v oddělení dopravy, které tímto zanechávám bez naší dobré spolupráce.

Závěrem s politováním konstatuji, že městské části Praha 11 nevládne HPP 11, ale ANO a TOP 09 společně s opozicí pana Mlejnského, změny jsou v nedohlednu a já osobně se na této frašce nehodlám podílet.

Nebudu loutkovou radní.

Děkuji všem, kteří zůstali sami sebou, za spolupráci.

PhDr. Šárka Zdeňková

Komentáře  

0 # Vichr 2016-05-20 05:11
Žádné výkřiky hurá,hurá,a já myslel,že opozice s TOP a ANO slaví až do pozdních ranních hodin; možná jste ale unavení, ono to dá přece jenom pořádnou práci zrežírovat tu komedii za odvolání radní Zdeňkové; pane Hrabale s vaším jménem se Vás bojím zeptat na cokoliv; přesto to zkusím: odvolání radní Zdeňkové jste navrhl vy ! Zvažte to příště neb by Vás nějaký vtipálek mohl příště počastovat předponou Na.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Všetečka 2016-05-20 05:44
Hrabal si už NAHrabal za vlády jeho kámoše Mlejnskỷho ažaž.
Radní Zdeňková, další nepohodlná, PRYČ z radnice.
Je to jako přes kopírák: Opoziční smlouva mezi Klausem a Zemanem z minulých let reinkarnována. Jen aktéři se poněkud pozměnili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Petr Hrabal 2016-05-20 14:43
Vážený pane Všetečko,
Vy mě celkem bavíte :)
Rád bych věděl,jak já jsem si nahrabal za vlády "kámoše Mlejnského" :)
Budu velmi rád, když mě to osvětlíte na konkrétních příkladech. Podložených a né spekulacích.
Pro jistotu uvádím i e-mail:

Předem děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Všetečka 2016-05-20 14:54
Ad Hrabal: Posílám článek z Lidových novin.

www.hpp11.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petr Hrabal 2016-05-20 15:01
:)Tak jak je to na HPP zvykem, ten článek je ustřižený a má pokračování, dohledejte si ho celý, možná budete překvapen:)
Pořád ale nechápu,kde jsem si za ery Mlejnského nahrabal? Nechápu spojitost tohoto článku s Mlejnským?!!
Je zajímavé, že kluby,které toto tresní onámení podali, jsou úzce spojeni s HPP :)
A ted florbal a gymnastika čerpají neuvěřitelné finanční prostředky:))
holt jsme si podle Vás všichni rovni,podle HPP někdo víc.
A mohli bychom se bavit dále, lide okolo HPP lukrativní posty, přidělená auta,kde pro jistotu vymontovali GPS lokátory,aby nebylo dohledatelné,ja k se za naše peníze užívají k soukromím účelům....atd...
Samozřejmě očekávám od Vás určitě něco dalšího výstižného na mou osobu. Jistě pozitivního:)
Velmi se těším a přeji všem nádherný, snad konečně letní víkend
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Všetečka 2016-05-20 15:17
Ad Hrabal:
Už se pane Hrabale Vámi nemíním zabývat dále a končím prorocky: BOŽÍ MLÝNY MELOU POMALU ALE JISTĚ..a zdravím pana Belaníka a pana Rybníkáře a pana Svobodu.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Varlam 2016-05-20 16:07
Vaše ČSSD to tady táhla s Mlejnským dost dlouho, Hrabale. My máme paměť dobrou. A včera znovu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Vichr 2016-05-20 05:46
To se nám to oddělilo zrno od plev, Lukeš, Frey, dokonce i starosta, doufám, že se ostatní členové HPP11 vymezí vůči těmto přeběhlíkům a zachovají si tvář; proto jsem Vám nejenom já dal svůj hlas a věřím,že nezklamete svoje voliče a jasně deklarujete, že neuhnete ze svých předvolebních slibů. Je mi z Vás smutno pánové Lukeši, Freyy a Štylere.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-05-20 11:14
Vždyť se dalo opakovat to jedno hlasování kvůli chybě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-05-20 11:15
Stejně to ANO a TOP a opozice nepodpořily, protože táhnou za jeden provaz. Přitom když oni mohou odvolávat radní, proč ne HPP11?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Svoboda 2016-05-20 14:12
Ad Vichr:
Je mi špatně z toho, co píšete o p.Lukešovi a starostovi Štylerovi. Prece se z nich nemohli stát prospěcháři a přeběhlíci? Vždyť je známez minula jako čestné a nekompromisní lidi!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # lada 2016-05-20 08:36
plosna visec skoncila, zapnout vrtacky, soustruhy. nejen vichr a vsetecka. taky ta vase hvezda ze skolsky komise co chodi nacamrana po zastupku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Varlam 2016-05-20 08:39
Jsem rád, že jste odešli, to nebyl úprk. To byla hrdost. Prokázali jste hrdost. S voliči je to podle mě jako se ženami. Když by voliči viděli, že si necháváte odvolávat radní a necháváte si "srát na hlavu" od lidí co spolupracují s trestně stíhaným Mlejnským a s komunisty, tak by si vás nevážili a nevolili, pokud prokážete jednotu a hrdost, a budete si stát za principy, že toto se prostě nedělá, tak si vás budou moc vážit, jako já. A tohle co udělalo ANO a TOP je jasná VÝPOVĚĎ SMLOUVY! Tak jste ukázali, že si to nenecháte líbit a že VÝPOVĚĎ přijímáte. Kdyby vás rozštěpili, tak vyhrají. Když vás nerozštěpí, mohou jít jen s vámi za nových podmínek (těch vašich), nebo s trestně stíhaným Mlejnským, bývalou ODS kterou nechce ani ODS, s Hrabalem tunelářem a s komunisty. To je zničí. Už teď s nimi spolupracují. Tak ať si to vyžerou. Principy jsou důležitý, i v politice. Právě v politice!

Varlam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Robert Vašíček 2016-05-23 03:46
Paní Zdeňková kdysi prohlásila: Vašíček jen přes mou mrtvolu... Nečekal jsem, že to bude tak rychlé Emotikona smile Řečeno terminologií Jihoměstské majetkové, paní Zdeňková vynesená jako Morana z radnice sklízí rýmu z vlastní seče. Poťapanost celého hnutí demonstruje fakt, že její zbývající představitelé na radnici se drží koryt zuby nehty, hlavně aby jim kapaly penízky z rozpočtu. Tam řeči o morálce utichnou, jak jde o výplatní pásky, že...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Kosová Naďa 2016-05-23 05:48
Pane Vašíčku, Vy jste neskutečný zmetek. Na pálení čarodejnic jste se až nevkusně lísal k členům HPP11 a pak píšete tohle.
Vaše příspěvky (Vámi podepsané, ale často i anonymní - podle situace, vím o čem mluvím) opravdu ukazují na nějaký vážný psychický problém.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Robert Vašíček 2016-05-23 15:54
Cituji Kosová Naďa:
Pane Vašíčku, Vy jste neskutečný zmetek. Na pálení čarodejnic jste se až nevkusně lísal k členům HPP11 a pak píšete tohle.
Vaše příspěvky (Vámi podepsané, ale často i anonymní - podle situace, vím o čem mluvím) opravdu ukazují na nějaký vážný psychický problém.


Paní Naďo, pokud provádím kritiku, provádím ji veřejně na své jméno. Vždycky zmíním, že v hnutí jsou kvalitní lidé a rozhodně to nejsou moji fanoušci - mohu vám je jmenovat, vy mezi nimi se svým umisťováním rodiny do placených funkcí na radnici Prahy 11 určitě nejste. Lidé, kterých si vážím je tam vícero a většina z nich se mnou nesouhlasí, ale vážím si jich pro jejich odbornou erudici a slušnost chování, což opět ve Vašem případě nemohu zmínit: Ing. Frey, pan Dohnálek a jeho piáno v parku a schopnost dát dohromady mladé lidi, pan Farmačka, který se mnou rovněž nesouhlasí, ale jeho vystupování a jednání je vždy příkladné a nikdy jsem z jeho strany nezažil faul. Také pan Lukeš, který se zabývá audity, slyšela jste někdy z mých úst kritiku jeho směrem? Paní doktorka Zelenková v oblasti ekologie (samozřejmě s výhradou dopravy, tam se rozcházíme, jsem méně zelený). Pan Kvítek opět se stejným rozsahem. To jsou lidé, kteří by na mě určitě nenechali nit suchou a přesto je věcně uznávám a nezpochybňuji jejich charakter. Mohu zmínit i pana starostu, kterého jsem si vážil v době opoziční, nesouhlasím se se stylem vedení jednání zastupitelstva. To dobré v mé mysli jeho směrem nebylo smazáno, představte si, že dokážu kritizovat i člověka, kterého jsem v určité době ctil a věřil mu.

Bohužel musím zmínit i skupinu kolem Vašeho muže a Šárky Zdeňkové. Váš muž mě lhal do očí, že koaliční partneři nechtěli pejskaře do komise pro životní prostředí hned po volbách, když jsem k němu měl ještě pozitivní vztah a fandil vám. I vy osobně jste už na některém pozdějším zastupitelstvu prohlásila ke mně, že se za nás přimluvíte, abychom mohli prostřednictvím práce v komisích působit. Co jste udělala? Nic. Prokazatelné nic.

Paní Šárka Zdeňková je případ sám pro sebe. Tu ženu jsem poznal namol opilou na čarodějnicích, kde mě sprostě osočila v době, kdy jsem bojoval za změnu radniční koalice na Praze 11 ve váš prospěch.

Můj druhý kontakt s ní byl, když jsem jí gratuloval ke zvolení radní v roce 2014 a očekával, že zahájíme spolupráci ve věci nalezení lokalit na psí hřiště a že se toho ujme, když to má v gesci, ostatně byla za to placena a nyní za to dostane odstupné.

Nebyl jsem to já, kdo se k vám choval s přehlížením. Těch více než 500 voličů, kteří mě volili beru vážně a pro ně to dělám. Vaše přehlížení ostatních stylem: my jsme vyhráli, ostatní běžte do pryč, měli jste málo hlasů je popírání demokracie. Každý hlas má svou hodnotu, dokonce i ta dvě procenta pro pejskaře. Ti lidé mě hodili hlas, abych něco udělal v následujících čtyřech letech a já se o to pokusil.

Po volbách jsem za vašim mužem a panem starostou přišel s gentlemanskou dohodou. Rozpustíme pejskaře, sloučíme se s hnutím, jenom nám za to dejte psí hřiště a ochranu zeleně. To první jste odmítli s hloupým odůvodněním, že nebudete brát důchodcům, přitom jste vyhodili oknem peníze za zpackané výběrové řízení na zeleň, ano paní Zdeňková ho zpackala, neumětelka. To druhé jste pošlapali hned v prvním vámi vydaném Klíči adorací developera Neugroschela a výstavby jeho betonové džungle v rámci OC Chodov.

Až mě paní Kosová opět budete označovat za zmetka, sáhněte si do svědomí vlastní rodiny a přečtěte si ještě jednou, proč dnes nejsem v hnutí a proč s vaší politikou nesouhlasím. Tak jako někdo z hnutí kdysi uvedl, že hnutí v podstatě vytvořil Dalibor Mlejnský svou politikou, mohu dnes směle, byť s určitou dávkou lítosti vůči všem slušným a pracovitým lidem v Hnutí pro Prahu 11 prohlásit, že moji politiku vytváří hnutí, s jehož programem jsem na 99% souhlasil a jehož program dnes hájím na jednáních zastupitelstva.

Musel jsem se velmi držet, když bylo odvolání paní Zdeňkové, abych se vůbec nepřihlásil do diskuse. Věděl jsem totiž, že chování paní Zdeňkové bylo natolik nevkusné, že moje slova odsudku by byla naprosto zbytečná. A že její odchod z funkce je nevyhnutelný, když neměla dost reflexe, aby sama odstoupila.

Jistě jste také narážela na můj výraz poťapanost hnutí. Jistě - pokud jste dnes v koalici nadbyteční, nechápu, proč buď nedovolíte jiné slušnější lidi do funkce radních, nebo proč jako jeden muž a žena neodejdete do opozice podávat trestní oznámení, protože to vám jde nejlépe.

Předpokládám, že hlavní brzdou toho, aby došlo k převolbě vašich radních je dnes váš muž a jeho kumpánka Zdeňková, kteří přišli o koryta a druhým je nedopřejí. Vskutku zapeklitá situace.

Vám osobně přeji vše dobré, minimálně tedy uznávám, že jste dobrá žena, která hájí svého muže a proto vaše výrazivo chápu. Mějte se hezky.

podepsán Robert Vašíček
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Varlam 2016-05-23 21:32
To je tak dlouhé, že to nebudu číst, protože znám vaše projevy na zastupitelstvu. Například váš dotaz na mršiny a "kose černé". Myslím, že jste nikdy neřekl nic věcného. Jen samé bláboly. Snažíte se jen zviditelnit. Nic konkrétního proti práci paní Zdeňkové a pana Kose říct nemůžete. Ani proti HPP11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Robert Vašíček 2016-05-23 23:02
Cituji Varlam:
To je tak dlouhé, že to nebudu číst, protože znám vaše projevy na zastupitelstvu. Například váš dotaz na mršiny a "kose černé". Myslím, že jste nikdy neřekl nic věcného. Jen samé bláboly. Snažíte se jen zviditelnit. Nic konkrétního proti práci paní Zdeňkové a pana Kose říct nemůžete. Ani proti HPP11.


Pane Varlame, podstřelené výběrové řízení na zeleň je vizitka paní Zdeňkové. Kdybych hjo býval mohl připomínkovat v komisi pro životní prostředí, slyšela by ode mě reálnou částku 80 - 100 milionů korun a s tím bychom dále pracovali. K této částce jsem došel komparaací dat celková udržovaná plocha a aritmetický průměr cen v ostatních městských částech. Za vyhozené peníze a ztracený rok mohla Jihoměstská majetková pořídit a již rok amortizovat techniku. Kdybyste si přečetl náš program na www....cz chtěli jsme využít JM, a. s. k údržbě zeleně už v roce 2014 před volbami. Stejně taak jsme úspěšně prosadili internet zdarma v parcích, zzatím jen v tom centrálním. Naše myšlenka byla tak dobrá, že se jí Hnutí pro Prahu 11 neštítilo a přijalo ji za svou, bohužel zásluhy, jak bývá zvykem připsalo sobě. Ale to nevadí, prosazený bod našeho programu to je. Zásluha paní Zdeňkové to není.

Jedinou zásluhu, kterou si může paní Zdeňková připsat je rozebírání klubu ANO2011 skrze - abych parafrázoval seriál TV Prima - Velmi křehké vztahy. Jako kamarádka paní Murčové odlákala zastupitele pana Murča z klubu ANO2011.

Ne, pane Varlame, ale velrybaření v ostatních zastupitelských klubech nepovažuji za něco slušného. Na těch 23 hlasů se paní Zdeňková stejně nikdy nedostane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Varlam 2016-05-24 10:11
Ale kde máte něco konkrétního a podloženého?

"Pane Varlame, podstřelené výběrové řízení na zeleň je vizitka paní Zdeňkové."

Toto není konkrétní a podložené důkazy. Kde jsou důkazy? Toto jsou jen slova...

Kolik to stálo? Kolik to mělo stát? Co je přestřelené? atd atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Robert Vašíček 2016-05-26 05:31
Cituji Varlam:
Ale kde máte něco konkrétního a podloženého?

"Pane Varlame, podstřelené výběrové řízení na zeleň je vizitka paní Zdeňkové."

Toto není konkrétní a podložené důkazy. Kde jsou důkazy? Toto jsou jen slova...

Kolik to stálo? Kolik to mělo stát? Co je přestřelené? atd atd...


Pane Varlame, zpochybňujete snad holý fakt, že společnost AVE vypověděla smlouvu s městskou částí Praha 11? Mám dobré informace z radnice i v businessu a to, co se stalo s údržbou zeleně na Praze 11 nemá obdoby. Kdyby hnutí dalo zeleň do gesce Spejblovi s Hurvínkem, dopadlo to lépe. Paní doktorka je takové PAT & MAT.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-05-26 10:40
Já zpochybňuji vše co napíšete a nedoložíte to pomocí faktů, pane Vašíčku, nejste pro mě totiž vůbec důvěryhodná osoba.

Vás jsem tady neviděl 8 let bojovat proti kriminálním živlům, proti osobám, co to tady ovládali, lidi z HPP11 jsem ale viděl. Vy jste byl někde zalezlý, zatímco oni bojovali.

A teď jste navíc pro spolupráci všech se všemi, hajzlů se slušnými. Já jsem proti tomu. Jen se zviditelňujete a bojujete dnes proti slaměným panákům, před několika lety jste tu měl být viditelný, když thaiboxeři chodili mlátit opozici nebo okupovali místa na zastupitelstvu. To jste měl být hrdina, teď jste jen uřvaná hysterická karikatura. Já mam paměť dobrou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Svoboda 2016-05-26 13:54
Vice lidí si pamatuje!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Robert Vašíček 2016-05-26 17:26
Cituji Varlam:
Já zpochybňuji vše co napíšete a nedoložíte to pomocí faktů, pane Vašíčku, nejste pro mě totiž vůbec důvěryhodná osoba.

Vás jsem tady neviděl 8 let bojovat proti kriminálním živlům, proti osobám, co to tady ovládali, lidi z HPP11 jsem ale viděl. Vy jste byl někde zalezlý, zatímco oni bojovali.

A teď jste navíc pro spolupráci všech se všemi, hajzlů se slušnými. Já jsem proti tomu. Jen se zviditelňujete a bojujete dnes proti slaměným panákům, před několika lety jste tu měl být viditelný, když thaiboxeři chodili mlátit opozici nebo okupovali místa na zastupitelstvu. To jste měl být hrdina, teď jste jen uřvaná hysterická karikatura. Já mam paměť dobrou...



Připomínáte mě voliče Sládkových republikánů: "Pan doktor Sládek to říkal už v roce 1989 :-DDD"

Myslíte si, že Vaše řvaní v uplynulých osmi letech vám dáává nárokové právo na devastaci Jižního města? Že všichni ostatní jsou nuceni mlčet, skrývat se před vámi a nesmějí se podílet na veřejném prostoru? Vážený pane, já vám tedy povím, že se mi vaše představa demokracie hnusí. Všichni jsme si rovni, máme stejný hlas a diskuse byla zavedena proto, abychom se o něj přihlásili.

Vy vůbec nic nevíte o mém úsilí v roce 2010, kdy jsem se snažil dát dohromady koalici právě s Hnutím pro Prahu 11. za dobu, kdy byl pan Mlejnský starostou jsem za ním ani jednou nikdy nebyl. Možná narozdíl od Vás... Já se nikomu k nohám nelísám podle toho, jak se to zrovna hodí. V době, kdy byl Jirka Štyler páté kolo u vozu, pomáhal jsem vám nikoli ze zištnosti, ale ze sympatií. A nikdy jsem nehrál na dvě strany. AS když jste se začali po volbách chovat hanebně, ozval jsem se veřejně a na své jméno.

Jestli mě chcete poučovat z morálky, vybral jste si špatnou oběť. Za mě hovoří činy. Jasně prokazatelné. Kdybych měl jedinou smlouvu na radnici za Mlejnského a jeho předchůdců, dávno by to kolovalo zastupitelstvem .

Do politiky na Praze 11 jsem vstoupil pro nespokojenost s tradičními stranami na Praze 11, konkrétně ČSSD. Za Hnutí pro Prahu 11 jsem nekandidoval proto, že mám vlastní specifický program, který se týká pejskařů a protože netrpím politickou nenávistí aa toto se mně hluboce hnusí.

Nemám nic proti tomu něco zostra říct například na zastupitelstvu. Nenávist ale jako pracovní metodu odmítám a opovrhuji těmi, kdo ji používají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-05-26 17:38
Jaká devastace JM? Jaké lísání? NIKDY jsem se k trestně stíhanému ex-starostovi nelísal. Jestli vy ano nebo ne, to nevím. Já tedy ne.

Ale vím o vás jedno, že teď mu hrajete do karet.

Opět tedy nic konkrétního. Jaká devastace tedy probíhá?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Robert Vašíček 2016-05-26 23:10
Cituji Varlam:
Jaká devastace JM? Jaké lísání? NIKDY jsem se k trestně stíhanému ex-starostovi nelísal. Jestli vy ano nebo ne, to nevím. Já tedy ne.

Ale vím o vás jedno, že teď mu hrajete do karet.

Opět tedy nic konkrétního. Jaká devastace tedy probíhá?


Kdybyste se raději neschovával za jméno ruského spisovatele a současníka Solženicyna, udělal byste lépe, takhle vaše kritika připomíná mlácení botou do řečníckého pultíku, soudruhu Chruščove :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Varlam 2016-05-27 10:31
Třeba k tomu mam svůj důvod. Reagujte na věc a ne na osobu.

Já podporuji HPP11 od roku 2013, kdy jsem se zde na Praze 11 zorientoval. Ještě jsem nevěděl, že vyhrají nějaké volby, ale doufal jsem v to. Důkazem jsou mé příspěvky zde z té doby.


Kde jste byl vy, když tu řádil Mlejnský a "jeho" ABL?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Obcane.ovlivni.stavebni.zamery.na.JM

stavebni.zamery.na.jm.sl

fb.ucet

Copyright © 2018 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist