• Cenzura se vrací na Prahu 11

tiskova.zpravaTISKOVÁ ZPRÁVA, 25.8.2016, 9:00

• CENZURA SE VRACÍ NA PRAHU 11

Hnutí pro Prahu 11 svolává MIMOŘÁDNÉ jednání zastupitelstva

Členové zastupitelstva MČ Praha 11, zvolení na kandidátce HPP 11 (HPP11, KDU-ČSL, Piráti, bezpartijní), a jeden nezařazený zastupitel, požádali o svolání mimořádného jednání zastupitelstva. K tomuto kroku se rozhodli poprvé, a to z následujících důvodů:

Rada MČ Praha 11 většinou hlasů radních za ANO a TOP09 bezprecedentně zasáhla do podoby obecního periodika Klíč tím, že:

1) Porušila jeho obsahovou vyváženost a potlačuje v něm odlišné názory

2) Zmenšila prostor pro volné vyjádření zastupitelů na 1250 úhozů, tj. polovinu dosavadního rozsahu

3) Nepodloženě osočuje stanovisko Evropské komise k SOKP; zpochybňuje přitom zásady právního státu ohledně zasahování do svobod občanů, čímž poškozuje zájmy obyvatel Prahy 11 i dobré jméno České republiky.

Konkrétní zásahy Rady MČ považujeme za nepřípustnou cenzuru a politickou manipulaci s radničním periodikem Klíč odporující § 4a tiskového zákona o periodickém tisku územního samosprávného celku.

za Hnutí pro Prahu 11, předseda zastupitelského klubu HPP 11, Ing. Jiří Krautwurm, Ph.D.

 Přílohy:

• Upřesnění důvodů svolání mimořádného jednání Zastupitelstva MČ Praha 11 > zde

• Dopis Daniela Calleji (EU) primátorce Krnáčové > zde

 

 

Komentáře  

+1 # Roman Vacek 2016-08-26 11:45
Slyšel jsem, že byl někomu ze zastupitelů z HPP vrácen článek pro "nepravdivost".
Tak kde to jsme?

Nevěřím, že byl nepravdivý, ale i kdyby, jestli budeme cenzurovat i mylné či "lžité" věci (a kdo to posoudí než to vyjde? cenzor?), tak se dostáváme někam, kde bych být nechtěl. Ať raději jeden reaguje na druhého a ty "lži" vyvrátí či zpochybní, než aby se něco "nesmělo vydat". To mi totiž přijde špatné, hlavně když o "pravdě" rozhoduje Lepš a Prokop...

Asi už TOP09 větří spolupráci s bolševiky, manýry má podobné a rádi spolu i hlasují, ví to udatný pravdoláskař a havlista Khárl? :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří Krautwurm 2016-08-26 14:04
Situaci snad nejlépe ilustruje urputná snaha okolo informací o SOKP (silniční okruh kolem Prahy).

Přes protesty starosty J.Štylera rada hlasy ANO a TOP prosadila uveřejnění v radničním časopisu Klíč článku radního Urbánka (přes to, že nemá ve své kompetenci dopravu) s tématem stavby 511 SOKP.
Naopak stejnými hlasy rada odmítla uveřejnit dopis generálního ředitele Generálního ředitelství životního prostředí, vysvětlující stanovisko Evropské komise.

Podrobnosti najdete v přílohách tohoto článku.

Tak dámy a pánové ze stran ANO a TOP, kde je ta soutěž myšlenek a respektování odlišných názorů? Vaše činy ukazují, že Vám nejde ani o respektování platné legislativy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Kryl 2016-08-26 14:48
Demokracie rozkvétá geometrickou řadou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Zdenek Kvitek 2016-08-31 18:03
Znemožnění starostovi Prahy 11 panu Štylerovi zodpovědnému za územní rozvoj zveřejnění vysvětlujícího stanoviska EU k výstavbě okruhu v Klíči , protože se nehodí k nepravdivým tvrzením o okruhu TOP09 a Ano jen ukazuje, že není zájem na nalezení rychlého věcného řešení výstavby okruhu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Anna 2016-08-31 18:47
Konkrétně, kdo to starostovi znemožnil? On není šéf?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-08-31 18:54
Existuje tzv. redakční rada Klíče, starosta v ní není a není všemocný, navíc má HPP menšinu jak v Radě, tak v redakci Klíče. V redakci Klíče je Lepš za TOP09 a Prokop za ANO a ti HPP přehlasují...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlamačka 2016-09-01 12:30
Už se těším na mimořádné zastupitelstvo dne 8.9.2016 v KC Zahrada. Tam se ještě dozvíme věcíkdo a kdy jak manipuloval s Klíčem:-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-01 14:00
Já se také těším, ANO a TOP09 mrví co můžou, myslím, že se to ve volbách zohlední :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jiří Krautwurm 2016-09-02 17:41
Uveřejnění a neuveřejnění článků rozhodla rada, jako KOLEKTIVNÍ orgán.

Rozumíte?

Největší kolektivisté jsou pánové ze stran ANO a TOP.
Ovšem když jde o to, skrýt svoji odpovědnost v kolektivu. viz usnesení rady 1047/28/R/2016 odstavec II. 3.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Anna 2016-08-31 20:53
Vítězové voleb v menšině - to je jak z Kurvahošigutent ag. Host vyhazuje číšníka. To jsme to na té Praze 11 dopracovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Zdenek Kvitek 2016-08-31 21:25
Dobrý den Anno,
starostovi znemožnili otisknutí stanoviska EK hlasováním v Radě radní za TOP09 a Ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Honza 2016-09-02 11:05
Po přečtení článků v klíči o dostavbě okruhu, souhlasím s názorem pana Kvítka. Jako obyvateli Prahy 11 je mně jedno jaká varianta okruhu bude zvolena,
ale chci co nedřívější realizaci a přiměřené ekonomické náklady. Může to být i upravená 511, když to vyjde při posuzování variant v EIA.Vadí mně když členové TOP09 trvají na jediné variantě 511 i když její předchozí návrh byl soudním rozhodnutím zamítnut.
U pana Urbánka jsem na internetu našel (na stránkách TOP09), že dříve bojoval proti předimenzovaným investičním záměrům jako Opatov, Trojmezí a Roztyly. Nyní záměr Nový Opatov prosazuje, přes jeho záporný vliv na životní prostředí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Josef Farmačka 2016-09-04 20:23
Občanem MČ Praha 11 jsem 40 let. Od roku 1963 tedy 53 let, se angažuji v oblasti odborné práce s dětmi a mládeží, vedle svých pracovních profesí. Jako hráč a trenér jsem působil na všech úrovních, včetně zahraničí. Na FTVS UK jsem zvolil tento sport jako jednu ze specializací a získal nejvyšší možnou kvalifikaci.
Volejbalová škola od zrodu měla desítky tréninkových skupin dětí na všech městských částech Prahy zejména proto, že jsme nabídli rodičům dětí děti skutečné vzdělané odborníky, kteří věděli, že posláním projektu je odborná výchova a odborný všestranný pohybový rozvoj. Vše bez předčasné sportovní specializace, která dětem poškozuje zdravý rozvoj. Žáci musí mít možnost poznat více sportovních aktivit a poté si zvolit některý sport třeba pro zbytek života. Tato filozofie školy trvá dodnes. Tolik krátce ke vzniku a poslání školy v souvislosti s některými slaboduchými ataky ze strany stávající opozice, která stále nepochopila, že skončilo jejich mafiánské řádění na radnici Prahy 11 trvající 8 let, a které je dodnes šetřeno policií ČR a není uzavřené. Krátce před volbami tato podařená partička v čele s exstarostou Mlejnským, stačila krátce před volbami odmrštit kabáty rodné strany, dali si honosné názvy (Žijeme tu s Vámi, JM Náš domov), které spíše připomínají hrozbu pro tuto část Prahy.
Několik z nich se z leknutí a díky některým naivním voličům ocitli v radě MČ a tak pokračují ve svých předchozích manýrech. U každé příležitosti napadají, kritizují, a v bulvárních médiích špiní členy vítězného HPP 11. Zpátky se drží ke Hnutí ANO a TOP 09, v nich našli postupně kolaboranty při odvolávání členů HPP z jejich funkcí. Prim hraje celoživotní fotbalista, nevzdělaný pobuda, a bílý kůň opozice Sýkora. Nejen že není vzdělaným odborníkem v žádném oboru souvisejícím se sportem, natož s výchovou malých sportovců, ale živí se pronájímáním dvou sportovních areálů, které mu nejspíš ,,poskytnul" exstarosta před svým odchodem z radnice. Sýkora není jediným pohrobkem ODS, který se živí manipulací, pronajímáním a kšeftováním s majetkem MČ.
Moje škola nebyla ani přes unikátní výchovné výstupy (tisíce absolventů VŠ od dětského věku v projektu), výhry na světových a evropských turnajích), co nikdy nezopakuje žádný sportovní projekt mládeže v jakémkoliv sportu v zemi, nikdy podpořena státem. Zajištění financí bylo vždy mojí záležitostí.
Po změně na radnici jsem poprvé požádal o finanční grant a bylo mi vyhověno. Opět ,,nastoupil" bílý kůň ODS a propral moji žádost do posledního písmene, označil ji za podvod zorganizovaným mým synem a přidal osobní invektivy o mafii Farmačkových. Sám čerpal za Mlejnského od radnice za 8 let podporu v řádu milionů, protože byl a je totálně neschopný peníze si peníze sám sehnat.
Co dodat? Blíží se volby do Senátu ČR a na Praze 11 nabízí tento neználek a nemorální tvor občanům svoji kandidaturu do Senátu. Vícekrát jsem ho upozornil, že jeho chování, nevzdělanost a zejména politická kariéra jsou ty nejhorší možné předpoklady jak pro vegetování v politice, tak v práci s dětmi. Pro výkon obojího má pouze má nulové předpoklady. Snad budou občané Prahy 11 tentokrát obezřetnější. Tato obezřetnost se ale týká rovněž pokřivených partnerů z ANO a TOP 09, kteří selhali nejhorším možným způsobem. Občané by měli preferovat zejména takové osoby, které nalezli do politiky s nepoctivými a zištnými osobními úmysly. Jsem si jistý, že tato kritéria splňují právě členové HPP 11. Přišli poctivě a nezištně sloužit voličům, ale neměli dost hlasů na to, aby nebyli nuceni hledat další partnery. Jak vypadají koalice na vládní úrovni všichni víme. Když máme možnost zvolit si poctivé politiky, dejme jim přednost.
Závěrem chci vyslovit údiv na nesoudností dalších dvou zájemců o místa v Senátu. Prvním je Jakub Lepš, který se ještě nestačil na radnici pořádně ohřát a něco zásadního pro MČ udělat, a už myslí tak vysoko. Druhou zájemkyní je bývalá starostka a dnes vedoucí sekretariátu starosty Marta Šorfová. Zažil jsem ji v roli starostky a byla určitě nejslabší na tomto postu v historii JM. Navíc za arogantní a nemorální ODS.
Pro mne existuje jediný kandidát, a tím ing. Ladislav Kos. Z postu 1. místostarosty za HPP 11 byl nedávno z podnětu šmejda Sýkory odvolán za podpory koaličních partnerů!!! On jediný z aktuální kandidátů je schopen poctivě zastupovat naši MČ v Senátu. Byl nekompromisní ke všem lumpárnám opozice i k pokryteckému chování koalice. Stal se tak nepohodlným i pro koaliční partnery, kteří se opravdu vybarvili podobně, jak je běžné v jejich spolcích na jakékoliv úrovni v zemi. V mém projektu byla trvale většina dětí z JM. Tisíce rodin tak ve mně získaly spolehlivého partnera při kvalitní výchově svých dětí. Věřím proto v jejich dobrou volbu v jejich vlastním zájmu. Josef Farmačka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Varlamačka 2016-09-04 20:33
Vážený seniore, otče Martina Farmačky, zastupitele za HPP 11, tento Váš příspěvek je již vážně hodně za čáru :-(((. Vůbec bych se nedivil, kdyby Vás kandidáti na senátorský post (samozřejmě mimo nejčestnějšího občana Prahy 11) nezažalovali. Kdybych byl na jejich místě, tak to s chutí a hned udělám !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jan Dobeš 2016-09-04 22:02
Vážená Varlamačko, ty budeš nějaké koště z ANO nebo z TOP, viď? O volbách jste se vyfotili s Babišem, od té doby vaše jména na P11 nikdo nezná, vy jste takové tiché pijavice, co se spojily s obviněnýma pijavicema pana Mlejnského v jednu obrovskou nenažranou pijavici! Koho tady navádíš k žalobě, ty anonymní sr...o? Žádný z kandidátů nic dobrého pro Jižák neudělal, jen ing. Kos! O tomhle se vůbec nebudeme bavit, to je prostě fakt. Dej si pár facek a drž hubu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Varlam 2016-09-05 10:02
Varlamačka je nejspíš náš starý známý Tibor Kováč, ale že zde brání Lepše a Sýkoru je divné, asi už se s nimi chystá do spolku... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Varlamačka 2016-09-06 18:43
Tak jsem Vás pane Martino Farmačko konečně "nachytal na švestkách" :-). Kdo jiný než admin tohoto webu může vědět, kdo podle e-mailové adresy, ačkoliv dává různá jména, zadává své příspěvky. A admin tohoto webu HPP11 jste již dlouhá léty Vy !!! Takže všichni Varlamové a další nicky a jména, což je podle mě cca 80% všech zdejších příspěvků jste jen Vy a Vy. Nikdo jiný. To samé na Facebooku, že Varlame Šalamove :-). Pozná se to jednoduše podle Vašeho slovníku a dikce. A můžete si zde tvrdit cokoliv. Důkazy jsou pro mě jasné.

S pozdravem,

Tibor Kováč
zastupitel za ANO

P.S.
Pro všechny ostatní zdejší přispivatele
(pokud to nejsou MaFa) sděluji, že příspěvky zde pro osvětu vás i všech obyvatel Jižního Města (aby neměli jednostranný ale velmi, velmi zkreslený výklad událostí) budu opět dávat pod svým jménem, tak jako mimo tohoto případu to bylo doposud. Tedy pokud mě cenzor Mafa nevymaže. Toto byl jen pod jménem Varlamačka velmi úspěšný test, který potvrdil moje podezření :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-06 20:27
Nenachytal, protože já pouze s pane Farmačkou komunikuji, takže vaše logické vývody nejsou přesné, nejsem pan Farmačka :)

Jinak by mě zajímalo, proč píšete jako "Varlamačka" a proč sem i nadále chodíte, když jste se s námi kdysi rozloučil? Nemůžete přestat? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Tibor Kováč 2016-09-07 12:24
Jasně Varlame (MaFo) a pan Farmačka ml. kdekomu na potkání vypráví, kdo ze zdejším přispivatelů pod pseudonymem je ve skutečnosti. To si vyprávějte někde jinde. Tak teď ještě tu pohádku o Červené Karkulce, nebo raději o Kosích bratrech, tu mám také rád :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlam 2016-09-07 12:27
Nevypráví to na potkání, Tibůrku, řekl to asi pouze mně, protože jsem se ho na to ptal. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-05 10:01
Když to zkusí, prohrají, protože pan Farmačka řekl jen pravdu... navíc jako soukromý občan, ne jako politik, politici od občanů musí snášet kritiku. Věcnou i nevěcnou. Tato byla věcná. Já bych se případného soudu tedy nebál
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Milan Lisý 2016-09-05 14:44
Dobrý den pane Farmačka st.Je na pováženou že člověk , který je schopen vyprodukovat takto sprostý a nenávistný článek , se zabývá výchovou dětí a mládeže.Já chápu , že každý z nás podporuje jiného kandidáta do senátu , ale mělo by se tak dít slušnou formou.Jestliže pan Kos považuje Váš článek za tu pravou podporu své kampaně, vypovídá to mnohé i o něm.A to potěš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Anna 2016-09-05 17:47
Lisý - držte zobák. Co vytvořili pánové Mlejnský a Sýkora ve svých povedených novinách, kde zastupitele HPP11 totálně dehonestovali - to se Vám zajisté líbilo.
Pan Farmačka st. napsal svúj názor.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Milan Lisý 2016-09-05 18:53
Paní Anna , líbilo.Protože vtipnou formou poukázali na neschopnost politiků HPP11.Jestli jste si můj příspěvek skutečně přečetla ,tak jste si musela všimnout , že já jsem nekritizoval vyjádření názoru pana Farmačky st., ale jeho způsob.Domnívám se , že člověk ,který se zabývá výchovou dětí a mládeže , by měl být schopen sdělit svůj názor slušnou formou.Ikdyž to může být pro mnohé jedince velmi obtížné , jak jste sama předvedla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlam 2016-09-05 20:38
Jasně, takže člověk který "vychovává děti" (nevychovávají je spíš jejich rodiče?) nemůže napsat svůj názor na web, ale ex-starosta který kradl a je trestně stíhán a nechal sledovat opozici, ten jediný má velký morální kredit a jeho mimózní kritika, či spíše jen výsměch, poukazuje na údajnou "nekompetentnos t" těch, co na rozdíl od něj nejsou před soudem :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Milan Lisý 2016-09-06 12:36
Pane Varlame.Je vidět , že sám asi nebudete mít děti.Jinak by jste věděl , že samozřejmě na rodičích leží největší díl zodpovědnosti, ale kromě toho se na výchově podílejí učitelé , vychovatelé a také trenéři. A dále by mě zajímalo o jakém exstarostovi tady mluvíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-06 14:18
Tak trenéři učí děti sportovat, spíš než aby šlo o "výchovu", ale jinam myslím samozřejmě mafiána Mlejnského, můžete se podívat na Idnes, Lidové noviny, Českou televizi atd... možná byste pak byl více informovaný člověk a začal byste tak podporovat HPP11
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Milan Lisý 2016-09-06 14:42
pane Varlame ,po doplnění informace se Vám povedlo nazvat pana Mlejnského zlodějem.Což je v našem doposud právním státě klasifikováno jako pomluva se všemi právními důsledky.Panu Mlejnskému k Vašemu zármutku žádný soud neprokázal jakýkoliv trestný čin.Vaše partaj stále odmítá ctít presumpci neviny.Ujišťuji Vás , že stranu , která se zmůže pouze na pomlouvání, nadávání a hulvátství všeho druhu , opravdu nehodlám podporovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-06 15:41
1) těch obvinění kolem mafiána je až moc, na to, aby to byla pouhá náhoda

2) Hitler svoje příkazy vydával ústně, nejsou záznamy, přesto ho mohu posuzovat

3) případ Mlejnský šel už před soud, kdyby to nic nebylo, zastavila by to ihned policie a státní zástupce, takže na tom něco nejspíš je, soud určuje právní vinnu, nepravdu/neprav du (ne se naprostou jistotou, proto existují případy justičních omylů)

4) nezávislá média případy popsala dobře

5) nejsou to tedy jen pomluvy, ale oprávněné obavy

6) nepřímé důkazy, motivy atd... zvyšují pravděpodobnost , že Mlejnský toto vše či velkou část z toho udělal

7) takže si stojím za vším, co jsem napsal
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-06 15:42
1) těch obvinění kolem mafiána je až moc, na to, aby to byla pouhá náhoda

2) Hitler svoje příkazy vydával ústně, nejsou záznamy, přesto ho mohu posuzovat

3) případ Mlejnský šel už před soud, kdyby to nic nebylo, zastavila by to ihned policie a státní zástupce, takže na tom něco nejspíš je, soud určuje právní vinnu, ne nutně pravdu/nepravdu (ne s naprostou jistotou, proto existují případy justičních omylů)

4) nezávislá média případy popsala dobře

5) nejsou to tedy jen pomluvy, ale oprávněné obavy

6) nepřímé důkazy, motivy atd... zvyšují pravděpodobnost , že Mlejnský toto vše či velkou část z toho udělal

7) takže si stojím za vším, co jsem napsal

Hezký den :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Milan Lisý 2016-09-06 17:34
Pane Varlam , já vím , že v rámci předvolebního boje se někteří zoufalí jedinci uchylují k pomluvám a nadávkám.Ovšem přirovnat opozičního politika k Hitlerovi se snad ani nedá nazvat hodně přes čáru. To už je snad jen výplod mentálně oslabené bytosti.Ještě by mě zajímalo co znamená "případ Mlejnský".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlam 2016-09-06 20:25
Říkám, že nejde o pomluvy, ale o oprávněné obvinění, což si myslí i soud a to údajné přirovnání není přirovnání Mlejnského k Hitlerovi, ale k tomu, že papír na to, abych věděl, že je někdo šmejd, od soudu nepotřebuji. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tibor Kováč 2016-09-06 18:58
Anna je také Martin Farmačka, mezi svými soukmenovci žoviálně nazývaný MaFa :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-06 20:30
My se na rozdíl od vás nepřevlékáme za ženy :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Martin Farmačka 2016-09-05 18:04
Pane Lisy, vas kandidat do Senatu Sykora z FK Dukla / JMND se v kvetnu na ZMC verejne ohanel anonymnim pomlouvacnym panfletem, kde se navazel do jineho sportovniho subjektu na JM, ktery je lepe zabezpeceny personalne i financne. Text by podepsany NIKYM. Jestli si pan Sykora a cele to vase neslavne ODSacke JMND mysli, ze vasimi nohsledy sesmolene zlomyslne dopisy budou ostatni zastupitele povazovat za seriozni pracovni nastroj, mylite se - nemejte vsechny zastupitele za idioty.

Pan Sykora jen potvrdil sve HLUBOKE politicke neskusenosti a je znakem neuveritelne drzosti i diletantstvi, ze zahajil senatorskou kampan. Mimo dosavadniho pravidelneho odcerpavani obecnich fondu nic pro JM neudelal. Vyfasoval obecni byt od pana Mlejnskeho, okupuje / pronajima sportoviste Mikulovka a lebedi si v podruci pro nej vyhodnych smluv, souvisejicich s obecnim majetkem, ktere mu zaridili jeho soucasni kolegove z JMND, panove Mlejnsky (tehdy starosta) a Korbel (tehdy reditel JMM, se kterou Sykoruv spolek Time4Sport ma smlouvu).

Penize na volebni kampan vytahuje odnekud z rukavu, transparentni ucet samozrejme nema. Na volebnim billboardu radeji neuvadi napojeni na JMND pana Mlejnskeho, aby lide nepoznali na prvni pohled, co je za ******.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # administrator diskuze 2016-09-05 18:06
Vážený diskutující, slovo "grázl" není v diskuzi tohoto webu povoleno. Prosím, nadávejte slušně, děkuji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Martin Farmačka 2016-09-05 18:50
Napsal jsem "Gagarin". Ten byl take Stranou vystrelen nevedel kam a nevedel co tam bude delat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Varlam 2016-09-05 11:34
Možná by bylo lepší, kdyby Tibor místo toho mínusování tady dělal i něco pro Prahu 11, ale to ho ani nenapadne...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tibor Kováč 2016-09-06 19:04
Pro všechny ostatní obyvatele Jižního města mimo MaFa:

.../transparentni-pr odej-obecniho-majetk u-32654
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Varlam 2016-09-06 20:33
"Transparentní" a "Tibor Kováč" mi moc nejde dohromady :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Tibor Kováč 2016-09-07 12:28
Jste stejně trapný jako Váš otec. Inu jablko nepadá daleko od stromu :-(.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-07 12:29
Pan Farmačka starší, dle mých informací co mam, není a nebyl můj otec.

Zato váš humor, Tibore, je vskutku brilantní... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Martin Farmačka 2016-09-07 13:09
Varlame, to souhlasi, Farmacka st. skutecne neni vas otec:-) Nechte pan Kovace dal snit. Ja tohle nemam cas resit, ja za svych 1100,- / mesicne od MC P11 mam neco na praci, proto se tomu ted budu az do vecera venovat a pak navazuji na svou regulerni praci pres pulnoc, protoze chci byt necim uzitecny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Svoboda 2016-09-07 15:57
Tibore Kováči, vy se zastupitelů HPP11 hodně bojíte, že? A Váše dedukce si pište na web ANO, aspoň se tam objeví nějaká aktivita.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Roman Vacek 2016-09-07 17:19
Tibor je neuvěřitelný: v pracovní době jako úředník neustále píše na web bývalého koaličního partnera a zde trolluje. Tomu říkám dobrý job. Pan Farmačka musí zvládat spravovat tento web ve svém volném času a pan Kováč je v podstatě placený jen za trollování na webu HPP, a to z kapsy daňových poplatníků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-07 17:55
Nekecáme, makáme!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tibor Kováč 2016-09-07 20:56
Vážený, tak za prvé nejsem státní úředník, ale zaměstnanec obchodní akciové společnosti. Za druhé mám neplacenou 30 minutovou pauzu na oběd, ve které si mohu dělat co chci. A v té době píši zde :-), ať se vám to nelíbí, protože již přestáváte mít argumenty Martine Farmačko, jediný to správce webu HPP11. Můžete si kecat co chcete, já mám jasno :-). Z kapsy daňových poplatníků svolává akorát HPP11 zbytečně mimořádné zastupitelstvo. Já jsem ale rád, alespoň se pravda o praktikách HPP11 pro občany Jižního Města ukáže v plné nahotě :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-07 21:01
Jste úředník, dosazený zaměstnanec akciovky co všechny své peníze má z veřejného rozpočtu, alespoň původně, díky tomu, že vám MČ předala nějaký majetek ke správě atd... píšete sem i mimo oběd v čase, kdy úředník jako vy má pracovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Šárka Zdeňková 2016-09-08 10:13
Tibor v akciovce obědvá v 9:44, teď už tedy bude po "o" :-)

FCB HPP11, Tibor Kováč: Musel jsem tento příspěvek "olikovat", jak říká kolegyně Šárka. Jinak to ani nešlo:-). To se mi líbí · Odpovědět · Zpráva · Včera v 9:44
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-08 10:56
No jo, Tibor je prostě pašák, vypadá to, že privatizoval Jihoměstskou akciovku do vlastnictví Agrofertu nebo já tomu nerozumim. Asi se má tak dobře, že může obědvat už v 9 hodin a ještě si psát na FB... prostě žádný úředník, to on vybudoval tu firmu z ničeho!

Tak poklekněme před jeho manažerskými schopnostmi, on nekecá, on maká. Řídí nás jako firmu! A ve firmách se přece obědvá v 9:44 běžně a ještě si lidé píší na FB, to by měl Andrej radost!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Tibor Kováč 2016-09-08 11:24
Milá Šárko, protože jste nikdy nebyla nikde řádně zaměstnána (mimo epizodu na MČ Praha 11) tak Vám asi nic neříká klouzavá pracovní doba a tím pádem i klouzavá přestávka v práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-08 11:26
Klouzavá pracovní doba ve "státní" (resp. obecní) firmě? To jsou mi výhodičky, mají to tam všichni takhle? A na úřadě mají klouzavou pracovní dobu?

Jinak jaký byl dnes oběd, už jste dávno po něm, že?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Václavková 2016-09-08 14:49
Vážení diskutující. Připadá mi nedůstojné, aby na webu HPP 11 probíhaly žabomyší přestřelky mezi Tiborem a ostatními. Prosím už na Tibora nereagujte, už mi to připomíná diskuzi s panem Robertem Vašíčkem. Opravdu mě nezajímá, co Tibor obědval a jakou měl stolici !!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlam 2016-09-08 16:29
Máte pravdu paní Václavková a řekla jste to jasně :), byť by nás na druhou stranu mělo zajímat, co dělá úředník Kováč v pracovní době, ale jinak máte pravdu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Šárka Zdeňková 2016-09-08 17:44
Máte pravdu paní Václavková, už se pokusíme na T.Kováče nereagovat. Uf, to bude těžké, taková zábava. Tak zkusím poslední poznámečku. Tibore, jak vypadá klouzavá přestávka mezi nicneděláním a nicneděláním?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Šárka Zdeňková 2016-09-08 17:47
Koukám, mám stejná slova jako Varlam. Tibore, že já jsem Varlam! :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-08 18:22
To už jsem také slyšel. Všichni jsme Varlam! Viděli jste konec filmu Spartakus? Já jsem Spartakus! Já jsem Spartakus!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Tibor Kováč 2016-09-08 21:58
Milá Šárko,

Vaše odpověď ve mě evokovala film Čtyři vraždy stačí drahoušku a repliku herce Hlinomaze "všichni jsme GoGo". Tak u těch Papežů prosím již přestaňte pít ten HuHu koktejl. Blbne se po něm :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-09-08 23:26
Tibore, slibte, že už sem nebudete chodit pod falešným jménem a v pracovní době, děkuji. A naučte se mluvit se ženami, jste politik, chováte se jako hulvát z 3. cenové.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Tibor Kováč 2016-09-07 21:01
Pane Svobodo, bojím se akorát toho, aby lež a nenávist nezvítězila nad pravdou :-(.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-07 21:03
Tibore, kdo vlastní tu akciovku kde děláte? Vy jste jí založit a vybudoval z vlastních prostředků? Děkuji za odpověď :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Tibor Kováč 2016-09-07 21:03
Bojím se akorát toho pane Svobodo, aby lež a nenávist nezvítězila nad pravdou :-(.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Šárka Zdeňková 2016-09-05 12:14
Moc pěkné, zatímco T.Kováč tepe pod pseudonymy HPP 11, O.Prokop likuje Sýkoru u Mlejnského:

facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-09-05 13:06
No když spolu odvolávají radní za HPP, tak spolu nějak komunikovat musejí.

Ale měli by už získat odvahu a jít s nimi do koalice otevřeně, ať jim na to lidi mohou říct v příštích volbách svoje.

Tahle snaha o nejasnou a neoficiální koalici s Mlejnským a dalšími mafiány v praxi za účasti HPP jako oficiálního partnera /podřízeného/ - jim už moc dlouho vycházet nebude.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Tibor Kováč 2016-09-06 19:10
Paní zastupitelko Zdeňková, co je to prosím pěkně "likovat". Tento výraz bohužel neznám. Ani jej neznají v Ústavu pro jazyk český. To je nějaké nové české sloveso vzniklé na Jižním Městě (nejspíše na starém Chodově v restauraci U Papežů ? Předem děkuji za odpověď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-06 20:31
Možná, že byste se měl více zajímat o svět kolem sebe, třeba o angličtinu a novotvary :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Šárka Zdeňková 2016-09-07 11:44
Pane zastupiteli Kováči, výraz "likovat" nejen, že Ústav pro jazyk český zná, ale ještě před lety byl v internetovém prostředí používán, byť okrajově. Že se postupem let vžil a je odborníky uznáván výraz "lajkovat", je fakt. Je vidět, že máte vážně kulové na práci. Navíc jste nám několikrát slíbil, že už sem nepřijdete. Co takto držet slovo :-) Pěkný den, Šárka Zdeňková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Vaclavková 2016-09-05 14:08
Z BB i laviček se na mě culí Sýkora půlrok starý aktivita za čistý vzduch. Nikde na jeho vyobrazeních neni zmíněna strana JMND bývalého starosty Mlejnskỷho, která ho do voleb vysílá.
JASNÝ ZÁMĚR OBLBNOUT VOLIČE. Sýkora není solitér, je to nejbližší spolustraník a kámoš Mlejnskỷho, který kromě 3000 sebraných podpisů neudělal pro P11 absolutně nic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-06 20:36
Dobrou noc všem, jo a Tibore, jestli máte nějaké problémy, vždy je tady pro vás MUDr. Hnízdil, nezapomeňte... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Tibor Kováč 2016-09-07 21:13
Jestli máte anonyme Varlame v těle alespoň nějaký poslední zbytek čestnosti, tak se neschovávejte za smyšlené jméno a odhalte se kdo jste. Jinak jste pro mě naprostá nula bez jakýchkoliv vlastností, kterých by si mohl normální člověk vážit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-07 21:20
Nemam potřebu člověku jako vy odhalovat své jméno, jednak si vás absolutně nemohu vážit, jednak na internet si mohu psát jak chci, nejsem v politice. Takže si to mohu jako občan dovolit. Třeba mam pro to své důvody. Vy jako politik ovšem a psát sem pod pseudonymy - jak směšné :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Alexandr 2016-09-07 21:22
Pane Kovaci, dle Vasich prispevku zde a na facebooku HPP11 jsem stale vice presvedcen, ze Vas mohl zamestnat jen blazen nebo nekdo, kdo od Vas nic neocekaval/neoc ekava. Je mi Vas i docela lito, evidentne jste jiz ztratil veskerou soudnost, uroven...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-07 21:23
On mi bude vyčítat můj nick, ale sám sem psal např. jako "Varlamačka" ... a to je politik! Politik MČ Praha 11
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-09-07 10:40
Koukám, že Mlejnský a Tibor a jejich kámoši nemají co dělat a vytrvale zde mínusují, aby to vypadalo, že to tak vidí lidé, ale obyčejní lidé to vidí tak, jak dopadají volby, což je přesně opak zdejšího mínusování. Divné, že? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2017 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist