Články

• Torzo Rady městské části pod vedením ANO a TOP 09 na Praze 11 nemá podporu zastupitelstva!

2016.09.22.KC.Zahrada.thTISKOVÁ ZPRÁVA, 22.9.2016, 16:30

• Torzo Rady městské části pod vedením ANO a TOP 09 na Praze 11 nemá podporu zastupitelstva!

Krize bývalých koaličních radních na Praze 11 pokračuje. Dnešní zastupitelstvo neschválilo Radou navržený program jednání, a to zejména pro rozpory mezi bývalými koaličními partnery. Projevila se tak krize, kterou strany ANO a TOP vyvolaly v březnu 2016 odvoláváním koaličních radních z HPP 11 Ing. Kosa a PhDr. Zdeňkové. Hnutí pro Prahu 11 navrhovalo k jednání několik zásadních bodů:

• Podání trestního oznámení na prodej pozemků Alborg Development, a.s.

• Cenzura v radničním periodiku Klíč a zkrácení příspěvků zastupitelů

• Diskuse o skutečné podpoře dostavby pražského okruhu

• Projednání situace v Jihoměstské sociální, a.s.

Zastupitelé ANO, TOP 09, JM-ND, ČSSD, KSČM nepodpořili zařazení bodu “Podání trestního oznámení na prodej pozemků Alborg Development, a.s.”, kde škoda může dosahovat min. 42 mil. Kč! Nekonáním podle zákonných povinností při správě městského majetku se tak tito zastupitelé vystavují podezření z maření spravedlnosti.

Cenzura v Klíči pokračuje, dochází k zamlčování objektivních informací jako konání mimořádného jednání zastupitelstva, a není vůle radních ANO a TOP 09 záležitost projednávat.

Není vůle radních ANO a TOP 09 projednávat ani záležitost pražského okruhu, přestože je to téma, které sami na jaře tohoto roku zahájili. TOP 09 nebylo schopno hlasovat ani pro svůj vlastní bod, který by HPP 11 podpořilo za podmínky otevření diskuse k tématu.

ANO a TOP 09 odmítli projednávat situaci v Jihoměstské sociální, a.s., kde byl bezdůvodně odvolán předseda představenstva Ing. Murčo a vycházejí na povrch značné nedostatky v odpovědnosti bývalého vedení ve vykazování provedených výkonů a zdravotní pojišťovna nárokuje zpět přes 10 milionů Kč.

Program zastupitelstva mimo jiné obsahoval velmi problematický bod, tzv. Dodatek smlouvy č.2 - Zahrady Opatov, který radní Ing. Říčař (ANO) předkládá již potřetí, přestože jeho podoba může mít i trestně-právní důsledky.

Jmenované politické strany tak ukazují jednoznačný přístup: nemluvte nám do vládnutí a schvalte naše body bez diskuse!

Program zastupitelstva předložený Radou dnes nebyl ve 14:03h zastupitelstvem schválen.

Hnutí pro Prahu 11

oddelicka

• Video sekce:

22.9.2016. • 21. ZMČ P11 ••• 2:12 - Ing. Urbánek (TOP 09): "Podpora dostavby SOKP" a poukazuje na znevěrohodnění rozhodnutí pana starosty, Ing. Kosa i názoru HPP 11 na podporu dostavby SOKP 511 • 4:52 - Ing. Štyler (HPP 11): Projednání způsobu odvolání přdesdy představenstva Ing. Murča • 5:28 - Ing. Krautwurm (HPP 11): Situace v JMSociální • 6:38 - PhDr. Zdeňková (HPP 11): Podání trestního oznámení ve věci prodeje pozemků Alborgu • 8:50 - Ing. Kos (HPP 11) navrhuje bod pana Urbánka s projednáním • 9:55 - Ing. Krautwurm (HPP 11): Rozhodování poradou vedení na místo MČ • 11:13 - PhDr. Zdeňková (HPP 11): Cenzura v radničním periodiku Klíč a zkrácení příspěvku zastupitelů • 12:12 - Ing. Jirava (ANO) se obrací na Mgr. Pištoru, zda ZMČ je oprávněno rušit rozhodnutí Rady (tj. zrušit odvolání MM). • 13:57 - RNDr. Kvítek (HPP 11): Kdo podporuje a nepodporuje dostavění SOKP • 16:25 - RNDr. Zelenková (HPP 11): Ochrana ŽP při dostavbě SOKP a definice "rychlosti" výstavby. • 17:38 - Ing. Urbánek (TOP 09) si nepřeje, aby jeho bod byl s projednáním (jak žádá Ing. Kos)

 

22.9.2016. • 21. ZMČ P11 ••• Hlasování o bodech: 0:46 - Ochrana ŽP při výstavbě SOKP • 1:38 - Kdo podporuje výstavbu SOKP? • 2:30 - Cenzura v Klíči • 3:14 - Rozhodování porady vedení místo Rady MČ • 4:01 - Bod Ing. Urbánka z projednáním vyvolal debatu • 7:25 - Trestní oznámení na prodej roztylských pozemků Alborgu > nepřijato • 8:36 - Pan Mlejnský se ptá, kdy bude hlasováno o návrhu Ing. Urbánka • 9:58 - Ing. Šmrha (HPP 11) nesouhlasí s postupem při hlasování a připomíná veletoč s návrhem Ing. Urbánka při schvalování SOKP 511 v květnu 2016, navazuje na něj Ing. Kos, Mareš, Krautwurm • 12:45 - Ing. Jirava (ANO) vysvětluje, jak je chápán bod navrhovaný panem Kosem, reaguje RNDr. Kvítek. • 16:22 - Ing. Kos (HPP 11) je rád, že Ing. Jirava umí vysvětlovat myšlenky jiných lidí. • 17:18 - Ing. Semela (KSČM): Body SU a LK nemíchejte, pan Kos ať si navrhne jiný bod. • 17:58 - Situace v JMS • 18:47 - Projednání odvolání Ing. Murča radou MČ • 19:33 - Bod Ing. Urbánka a Ing. Kosa > oba nepřijaty.

 

22.9.2016. • 21. ZMČ P11 ••• HPP 11 si uvědomuje, že již druhé zasedání za nemalé obecní peníze (!) zastupitelé za ANO / TOP nepodpořili jediný z přednesených návrhů HPP 11 a třebaže v programu jednání 21. ZMČ jsou důležitá unesení, která by HPP 11 podpořilo (např. rozpočtové položky na kulturu nebo peníze mladým sportovcům), nehlasuje pro program jako celek právě z důvodu ignorace ze strany radních a zastupitelů za ANO / TOP 09, jimž se HPP 11 hodí jen na schvalování pro ně podstatných položek!

 

Po skončení ZMČ mnozí podléhali emocím...

• Celý videozáznam z 21. ZMč P11 > zde

Komentáře  

-5 # Varlam 2016-09-22 17:24
No hlavně že vás kritizovali za to minulé zastupitelstvo, ale co sami předvádějí, to už je vrchol. Jinak se evidentně neumějí dohodnout ani mezi sebou, protože jinak by vás přehlasovali, ale svůj program by si odhlasovali (bylo by to nefér samozřejmě). Ale oni nedokázali ani tohle.

Možná, že po nich Mlejnský nebo komunisti chtěli za společného hlasování už moc věcí a tak z toho sešlo. Kdo ví...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Varlam 2016-09-22 17:25
oprava: "za společné hlasování"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Jiří Krautwurm 2016-09-22 18:38
Snad už bude i těm méně chápavým jasné, jakou politiku dále zastávat.

Spojit bývalé šiky ODS (aka: JM-ND, TOP, ANO, bez stranické buňky) nebo se domluvit s bývalými partnery.

Zcela určitě, čím více se budou rozhodnutí oddalovat, tím hůře pro Prahu 11.
HPP11 již několikrát dalo najevo, že tato situace mu nevyhovuje, a je připraveno férově jednat o novém začátku. Nebylo to HPP11, kdo drží pozůstatky rady ve funkcích. Naopak. HPP11 mělo tu odvahu podpořit odvolání celé rady a vstoupit do nejasné situace nového jednání.

Výsledek by jistě situaci pročistil, ať už tak nebo opačně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-22 18:48
Nejdřív se pokusili vás rozdělit, např. mezi zbývající dva radní a ostatní vykopat příkop. Snažili se (a snaží se stále), ale jak se jim to nedaří, tak se dostávají do nesnází. Navíc vědí, že Mlejnský a KSČM i Hrabal by po nich chtěli (možná ne hned, ale nakonec ano) mnohem víc věcí než HPP11, v podstatě by je dostali do podřízeného postavení, byť opozice je v menšině. Ale to samé dnes dělá ANO a TOP09 Hnutí pro Prahu 11, taky jsou v menšině, nevyhrály volby, ale diktují si podmínky vůči HPP (většinu v Radě atd..)

Bylo by dobré jim jasně říct, že buď přistoupí na férové podmínky, nebo konec. Ať pak jednají otevřejně s Mlejnským a komunisty. Ty je potom vyždímají a udělají s nimi to, co dnes oni dělají vám. A navíc je to do příštích voleb zničí.

A ani tisíc mínusů od hrabalovců a říčařovců a urbánkovců na tom nic nezmění, takže mínusujte klidně celou noc, ale je to pravda...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Šárka Zdeňková 2016-09-24 21:03
Dobrý den všem, kteří se ztratili v demagogii pana zastupitele O.Prokopa. Tak já vám to přeložím: Po volbách jsme na důvěřivém hnutí uhráli většinu v Radě, na kterou jsme neměli podle výsledků voleb nárok, ale bezva. Moc a převaha se nám zalíbila a naopak se nám znelíbili Kos a Zdeňková, protože se tak nějak nechtěli podvolit našemu postupnému odklonu od volebního programu, programového prohlášení rady i usnesení zastupitelstva o veřejném zájmu. Začali jsme se kamarádit s opozicí, s developery, nechtěli jsme uzavřít kohoutky městských peněz do městské akciovky. A pořád ti ukecaní Kos se Zdeňkovou, nějak ne a ne ohnout hřbet. Tak jsme se jich zbavili, proč ne, stačilo se domluvit s Belaníkem (v ČSSD na špinavou práci) na většině v zastupitelstvu. Štyler nám samozřejmě taky děsně vadí, pořád na něj vymýšlíme nové a nové kauzy, Mlejnský pomáhá, co může, ale Štylera ještě necháme, dělá nám báječný terč a fíkový list – vždyť přeci navenek vládne HPP, zatímco fakticky vládneme s TOPkou a Mlejnským. Do otevřené koalice s opozicí se nám nechce, to bysme se vážně znemožnili, takže nejlepší bude, když místo Kosa a Zdeňkové dají nějaké držhuby (ty ale v HPP nemají, tak nevím) a pofrčíme v té naší vydírací většině dál. To je divné, že na to HPP nechce přistoupit, ti jsou ale zlí a nekonstruktivní . Odvoláme jim lidi a oni nechtějí jen dodat nové! Dokonce chtějí vyrovnanou radu 4:4! To je drzost, nabízíme jim krásnou menšinu a oni pořád rovnováhu. No hrůza. Tak se do nich budeme trefovat pořád dál, mezitím je zkusíme lanařit po jednom a třeba nakonec povolí. Pěknou sobotu :-) Šárka Zdeňková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # LenkaS. 2016-09-24 21:43
Vážená paní Zdeňková, díky za toto shrnutí. Je zajímavé sledovat myšlenkové pochody pana Prokopa. Na FB HPP působí jako někdo, kdo chce konstruktivně jednat, zároveň na svůj blog píše další textíky útočící na pana starostu a HPP. Tyto texty sám sdílí na svém FB a na FB ANO, čímž jim zřejmě dodává punc opravdovosti. Svůj poslední kousek namířený proti panu Kosovi nasdílel dokonce přímo na FB M. Ferjenčíkovi.Dr žte se!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Kopřiva 2016-09-24 23:20
Paní Zdeňková, já už jsem se podobně vyjádřil pod příspěvkem Vyšel volební speciál Jihoměstskė noviny. Neopakujte už chyby z povolebních jednání. Už ANU a TOP neustupujte. Já fandím HPP11, akorát se mi nelíbí výstupy pana starosty. Zbytečně se zviditelňuje svou neprofesionalit ou a tím oslabuje celé hnutí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Anna 2016-09-22 19:15
Je zajímavé, že nejednotné je i ANO a TOP. Celkem 3 jejich zastupitelé nehlasovali nebo se zdrželi hlasování o programu zastupitelstva.

A ještě poznámka: Kdo seje vítr, ten sklidí bouři pánové Jíravo, Urbánku a spol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Svoboda 2016-09-22 19:22
Pane Krautwurme, už se prosím nenechte zatlačit do defenzivy. Dnes pánové bývalí koaliční partneři poznali, že sice mohou odvolávat radní,ale nemají sílu v zastupitelstvu prohlasovat zásadní problémy městské části.
Pokud restart - tak podle volebních výsledků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-22 19:41
Urbánek + Korbel = VSL? Mlejnský a Vašíček to samé...

Tak si říkám, že je dobré občas nechat běžet kameru o něco déle... :)

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Jiří Krautwurm 2016-09-22 20:27
Zajímavé video, hmmmmm ...

V defenzívě je občanská společnost, bohužel. Musím to říci realisticky.

Tím však nemíním naznačit, že bychom to vzdávali.
Děkuji všem za podporu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Karlík 2016-09-24 10:33
Sobotní chvilka poezie:

URBÁNEK a KORBEL - to je teda bordel
Ještě k tomu JIRAVA - toť Jižňáku poprava
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Karlík 2016-09-24 20:12
Ještě k tomu MARTA - povedená parta.
Přidej k tomu KOVÁČE - všem nám bude do pláče.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Pepek 2016-09-24 20:33
KRYSÁNEK a KRYSAVA, destrukční to sestava ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Karlik 2016-09-25 06:28
to jsou VELCÍ POLITICI - já jsem z toho na palici.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Matěj Farný 2016-09-28 10:41
..a k tomu Štyler, Kos a Kvítek a jde to všechno do kytek....:-(((( .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Roman Vacek 2016-09-28 11:01
Ještě by to chtělo nějaké důkazy že to tak je, básničky nestačí :-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Matěj Farný 2016-09-28 10:38
To myslíte Karlíku paní bývalou úspěšnou starostku Martu Šorfovou, která se zanedlouho stane senátorkou ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Zděnek Kvítek 2016-09-22 20:09
Jen se ukázalo, že Ano a Top09 jsou v Radě zcela závislí na komunistech a tlupě Mlejnského. Bez jejich pomoci nejsou schopni prosadit nic. On to pan Urbánek s panem Korbelem do příště domluví a pan Jírava také pomůže.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Jiří Menšík 2016-09-23 10:48
Cituji Zděnek Kvítek:
Jen se ukázalo, že Ano a Top09 jsou v Radě zcela závislí na komunistech a tlupě Mlejnského. Bez jejich pomoci nejsou schopni prosadit nic. On to pan Urbánek s panem Korbelem do příště domluví a pan Jírava také pomůže.

Určitě se se pánové Jirava s Korbelem opět setkají v restauraci "Klub školka" a domluví společný postup.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří Dohnal 2016-09-22 20:36
Ano, je tomu tak, je cas si nalit cisteho vina - dohodnutou koalici po volbách 2014 rozbili ANO a TOP odvolanim dvou clenu Rady MC za HPP11 v breznu a kvetnu t.r. Za současnou situaci nesou plnou zodpovednost a musi se zodpovidat obyvatelum naší mestske casti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Šárka Zdeňková 2016-09-22 21:28
Konečně jsme dostali jednoznačnou odpověď na neotištěný příspěvek do Klíče "Kryjí radní ANO a TOP případný trestný čin?" Zastupitelé ANO, TOP 09, JM-ND, ČSSD, KSČM dnes nepodpořili zařazení bodu “Podání trestního oznámení na prodej pozemků Alborg Development, a.s.”, kde škoda může dosahovat min. 42 mil. Kč! ZMČ je nejvyšší orgán samosprávy a nekonáním podle zákonných povinností při správě městského majetku se tito zastupitelé vystavují podezření z maření spravedlnosti. Nezbývá než otázka „Proč kryjí..?“ Pěkný večer, Šárka Zdeňková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Varlam 2016-09-22 22:33
Tak jsem se na FB od Prokopa dočetl, že paní Zdeňková cenzurovala Klíč. Ale jak jste to dělala v redakční radě složené ze tří lidí? HPP11 nemělo jak přehlasovat Lepše a Prokopa, že? No a v Radě jste taky neměli většinu, nikdy, takže...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Konečná 2016-09-23 16:53
Po přečtení posledních příspěvků na vašem fcb jsem došla k názoru, že po Tiboru Kováčovi je dalším zmetkem v ANO pan zastupitel Ondřej Prokop.
On si stěžuje, jak mu mažete jeho zaručeně pravdivé zprávy.
To nejsou pravdivé zprávy, ale pouhé plivance na HPP11 ve snaze diskreditovat vaše hnutí.
Prosím, vydržte, občané nejsou tupé ovce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Varlam 2016-09-23 17:02
Mam totožný názor. Milé je, jak stále někoho podezřívá, že je Varlam čili já. Jednou pana Farmačku, pak paní Zdeňkovou atd... Ne já jsem já, nejsem ani člen HPP11. Ale jemu to těžko lze vysvětlil, tak na něj kašlu. Mam svůj důvod, proč píšu jako píšu. Ale nebudu mu ho vytrubovat. Má reagovat na obsah co píšu. Ne místo odpovědi stále hledat, kdo jsem. To víte, je nervózní, v ANO o sobě vše vědí, mají na sebe složky, tak to je pak všechno lehčí :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Ondřej Prokop 2016-09-23 18:22
Dobrý den paní Konečná,
děkuji za váš názor. Mohu vás poprosit čím konkrétně jsem si vysloužil označení zmetek?

Jaká zpráva ode mě nebyla pravdivá?

Narozdíl od ostatních jsem schopen uznat chybu a vinu pokud se tak stane. Budu rád, když mě poučíte, abych se chyb v budoucnu mohl vyvarovat.

Velmi děkuji za odpověď a přeji vám příjemná víkend.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Tibor Kováč 2016-09-23 18:30
Ondro, nemarni zde čas a energii. Je to zbytečné (pravděpodobně paní Konečná je zase jen a jen Mafa).

P.S.
Toto není můj příspěvek zde na vašem webu, ale jen užitečná rada kamarádovi, který sem opět po čase zase zavítal:-). Já už se toho zdržuji, protože ............... ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Varlam 2016-09-23 18:38
A jéje, Tibor slíbil, že už nepřijde, a je tu zase! :) Aspoň že už má po práci :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-23 18:42
Jasně, 33% voličů na MČ Praha 11 co volili HPP jsou všichni Mafa, všichni jsou Mafa :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Pepek 2016-09-23 22:37
Kováči, Kováči, na zastupitelstvu mlčíte jak ryba, tam byste si se svými postiženými příspěvky uřízl akorát další veřejnou ostudu a tady slibujte, že už nikdy, ale opravdu, ale opravdu, ale opravdu, nikdy nenapíšete...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří Krautwurm 2016-09-24 00:12
Jo, jo.

Všichni jsme Mafa. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Michal H. 2016-10-03 07:09
Hezká upoutávka na článek pane Kováči:

hpp11.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Vaclavkoá 2016-10-03 14:08
Politolog Petr Pravda napsal pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Michal H. 2016-10-03 14:11
A politolog Petr Pravda určitě není Varlam, pane Kováči.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Tibor Kováč 2016-10-03 17:27
Pana pisálka politologa Pravdu neberu vůbec vážně, když ani neumí z Jihoměstských novin přepsat jméno starosty a zkomolí jej na Štyllera. Asi se mu líbilo moje jméno a tak jej ve článku zvýraznil :-). To jsem ani netušil, že budu mezi novináři tak oblíbený a budou mi dělat zadarmo PR :-).Jinak ať mi ten "co nazývá věci pravými jmény" řekne, v čem jsem konkrétně změnil svoje postoje. Jsem již dost starý na to,abych svoje dlouholetá stanoviska a názory na cokoliv měnil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-23 18:37
Odvolávání radních, nerespektování výsledků voleb v Radě, cenzura Klíče, očerňovací akce typu "odtržení od Prahy" nebo "dostavba okruhu" atd... to vše je i vaše vina!

HPP nemusí uznat v téhle věci chybu, protože jí neudělalo. Vy ano.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Konečná 2016-09-23 18:46
parlamentnilisty.cz/ .../...

Pane Prokope, v dnešním Právu jste si mohl dočíst, že se mýlíte. HPP11 má své financování v pořádku. Jen další podpásové útoky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Konečná 2016-09-23 18:48
Varlamové všech zemí, spojme se....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ondřej Prokop 2016-09-23 18:52
Tak už rozumím o čem mluvíte. V tomto si s vámi dovolím nesouhlasit, v mém článku není ani kousek nepravdy nebo se snad domníváte, že jsem nějaké informace zkreslis, přibarvil, nafoukl? Pokud ano klidně mi to konkrétně napište.

Vysvětlení HPP11 považuji za snad ještě skandálnější než je vůbec celá problém tohoto financování. Nicméně pojďme tento problém nechat nyní být. Již ho řeší orgány činné v trestním řízení a bude se jím zabývat i kontrolní výbor parlamentu ČR. Uvidíme co z těchto institucí vypadne. Pokud jsem se mýlil a informace, které ve svém článku publikuji nejsou pravda, rád se omluvím.

Případně budu rád paní Konečná pokud mi zavoláte nebo napíšete a rád se s vámi sejdu na kávu a můžeme probrat veškeré podklady, které k té kauze mám. Dával jsem je dohromady více než 3 měsíce a je toho opravdu hodně.

Kontakt na mě: / 773 522 246.

Velmi rád vás poznám. Těším se na zavolání a přeji příjemný a klidný víkend.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Varlam 2016-09-23 19:02
Ještě se policie stará o Čapí hnízdo? :) Co ty složky v ANO, stále je na sebe vedete? :) Trochu StBácké manýry, ale vlastně váš pan předseda, no však víme...


To vy ty informace o HPP11 musíte dokázat, ne my je vyvracet, ale vy dokázat, pletete si důkazní břemeno :)

Dnes to ale i tak pan starosta vyvracel pro Právo, co jsem viděl na stránkách Kos do Senátu, protože když někdo háže špínu, musí se člověk očišťovat i když jsou to evidentní nesmysly.


"Opustila ANO a prozradila: Odrovnali mnoho členů, na každého vedou složku"

echo24.cz/.../...


Varlam
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Ondřej Prokop 2016-09-23 19:19
Na skryté identity a anonymy zásadně nereaguji, ale pro tentokrát udělám výjimku:

1) jsem moc rád, že se Varlam konečně provařil, že je opravdu skrytá identita někoho z členů HPP11 větou:

To vy ty informace o HPP11 musíte dokázat, ne my je vyvracetne my je vyvracet, ale vy dokázat, pletete si důkazní břemeno :)

2) od včerejška si raději dělám screenshoty, kdyby náhodou někdo chtěl můj příspěvek smazat nebo svůj upravit. Tak jako je vaším dobrým zvykem.

3) ne opravdu to není překlep my a oni se nedá překlepnout

4) ptám se zda je na úrovni na své vlastní stránky psát pod skrytou identitou? To se za své názory stydíte? Pokud zastupitel / člen HPP11 na vlastní web píše za skrytou identitu, jako anonym, ptám se jak se asi chová v normálním životě? V reálném světě? Nevykazuje to nějaké symptomy duševní choroby? Psychopatie? Nevím nejsem lékař...

5) ne nespletl jsem si důkazní břemeno, jasně jsem psal:
Nicméně pojďme tento problém nechat nyní být. Již ho řeší orgány činné v trestním řízení a bude se jím zabývat i kontrolní výbor parlamentu ČR. Uvidíme co z těchto institucí vypadne.

Tzn. já nikoho nesoudím, ani po nikom nečekám obhajobu. Ano očekávám nějaké vysvětlení, ale finální verdikt a rozhodnutí o tom zda byl zákon porušen nebo ne, to musí rozhodnout jiní.

Je mi vás tady opravdu líto. Psát na vlastní web anonymy je opravdu už na doktora Chocholouška :)

Mějte se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Varlam 2016-09-23 19:32
1) tím "my" jsem myslel všechny příznivce, tedy nejen členy HPP11

2-3) dáváte si to do těch svých složek co si vedete na lidi? :)


4)
cs.wikipedia.org/... /...

"Whistleblowing




Whistleblowing (z angličtiny doslova hvízdání na píšťalku) je termín z přelomu 60. a 70. let 20. století, který M. P. Miceli a J. P. Near v roce 1985[1] definovali jako označení pro případy, kdy stávající nebo bývalý zaměstnanec nějaké organizace – whistleblower, tedy „ten, kdo hvízdá na píšťalku“ – upozorní instituci nebo orgán oprávněný k prověření či zakročení na nelegitimní, neetické nebo nezákonné praktiky na pracovišti, které se dějí se souhlasem jeho nadřízených a jdou proti veřejnému zájmu či ohrožují veřejnost, přičemž některé verze definice jsou navíc omezeny podmínkou, že upozorňovatel jedná v dobré víře a nesleduje vlastní prospěch a že situaci nelze vyřešit interními mechanismy.[2] Podle MF Dnes se tak označuje fenomén, kdy zaměstnanci státní správy nebo velkých firem upozorní na trestné nebo podezřelé jednání, o kterém se dozvěděli jen díky svému postavení a interním informacím.[3] Termín se týká případů, kdy je oznámení o závažné věci učiněno víceméně nezištně příslušným úřadům nebo orgánům a oznamovatel přitom porušuje loajalitu ke svým přímým nadřízeným či vůbec ke svému zaměstnavateli, který je za napadené jednání odpovědný, čímž často riskuje ztrátu zaměstnání nebo i bezpečí a klid své rodiny.[4]"

5)Spletl jste si důkazní břemeno

Co tedy to Čapí hnízdo, ještě stále vás vyšetřuje policie a co soudy?

A co ty složky? :)

Hezký víkend
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Konečná 2016-09-23 19:22
Cituji p. Prokopa:
Dával jsem je dohromady více než 3 měsíce a je toho opravdu hodně.
3 měsíce jste se zabýval financováním kampaně HPP11 z roku 2014?
To vypovídá samo o sobě. V článku v Právu bylo vše napsáno jasně. HPP11 a další jmenovaná hnutí se nedopustily ničeho nezákoného. Tečka.
Končím s Vámi, a znovu musím konstatovat, že jste ubohý politikář.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Ondřej Prokop 2016-09-23 19:32
Děkuji za váš názor, to zda to bylo nezákonné nebo ne musí říct instituce, které to prošetřují. To nemůžete vyřknout ani vy a ani já.

A znovu opakuji, pokud jsem se dopustil něčeho v mém článku a materiálech, které jsem připravil co není pravda, a bude to prokázáno rád se omluvím.

Stále platí má nabídka na setkání, pokud budete mít zájem, prosím zavolejte nebo napište - / 773 522 246.

Přeji příjemný večer.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Varlam 2016-09-23 19:35
Co to Čapí hnízdo, stále to řeší policie? :) A co ty složky co si na sebe vedete? Je to v pořádku dle vás? :)

A stále platí Říčař stranické poplatky za jiné lidi?

Hezký víkend a příjemný večer :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Konečná 2016-09-23 19:40
Jak jste si pane Prokope přečetl v Právu, není co vyšetřovat. Samozřejmě trestní oznámení může účelově podat každý....
Na kávu s Vámi nepůjdu, kontaktovat Vás nebudu.
A volit ANO už vůbec ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-23 19:51
Ono totiž není trestní řízení jako trestní řízení. Podat tr. oznámení umí každý blbec, ale aby to skutečně prošlo přes zastupitelství nebo k soudu, tak na tom teprve musí něco být, musí na tom něco shledat. Což se u HPP11 nestalo a nestane.

Zato ANO má na mále, a to nejen s Čapím hnízdečkem :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Konečná 2016-09-24 19:26
Tohle odpověděl Ondřeji Prokopovi na jeho fcb jeden diskutující: Pokud to platil někdo jiný, než oni ... tak jsou na tom úplně stejně jako velké politické strany, kde se to děje úplně stejně.
Pokud nemáte průkazné dokumenty o nezákonném jednání,b volil bych formulaci typu "podezření na protiprávní jednání šetří Policie".

I politický boj má být fair ... nezbývá, než pravidla kultivovat mimo jiné tím, že je budu sám dodržovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Konečná 2016-09-25 07:10
Citace z článku v Právu:

Dochází často k placení inzerce a dalších kampaňových materiálů mimo stranické účetnictví. Nezákonný tento postup není
Vít Šimral, Rekonstrukce státu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Varlam 2016-09-25 11:20
NO vida, takže další falešné obvinění ze strany Čapího hnízda padlo... co tam maj dál? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # jirka 2016-09-25 16:50
precetl jsem si pravo a vypada to ze jste pekny paraziti. Nebo jak by to nazval ten váš kandidat do senatu s emezenou slovní zásobou? Takhle se chovaj akorát šmejdi. A to o vás věděla kdu čsl a strana zelených a piráti? e přesto vás podporují nebo právě proto?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Varlam 2016-09-25 17:05
Já jsem získal z článku přesně opačný pocit. Tak volte Čapí hnízdo nebo trestně stíhaného Hrabala nebo Mlejnského, jestli se vám zdají "transparentní" , pražská galérka bude mít radost :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # skrblik 2016-09-23 13:27
uz nosite do kasicky? jak se tomu spravne rika?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Roman Vacek 2016-09-23 16:28
Tenhle příspěvek moc nechápu. Hezký víkend
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Varlam 2016-09-24 00:24
To je krásné, jak asi za 2 minuty někdo naklikal Prokopovi a Hrabalovi několik plusů a mně mínusů. Je vidět, že to bylo velmi nestranné, takřka hlas lidu :)

Tak dobrou a už fakt! :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Karel S. 2016-09-24 02:48
Může mi někdo vysvětlit co to znamená měření spravedlnosti? Moc tomu nerozumím. Kromě toho nevím proč by se mělo schvalovat podávání trestního oznámení. Pokud má někdo důkaz o trestné činnosti má povinnost to oznámit na policii. Nečekejte a jednejte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Martin Farmačka 2016-09-24 03:48
Pane Karle, účastníkem řízení byla MČ Praha 11, kterou řídí její radní a ti jsou kompetentní ve věci jednat. Mají k tomu nástroje, pověření, prostředky i personál. Pozemky Alborgu jsem neprodával já nebo vy, ale MČ. To není o čekání, ale o chuti jednat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jihomestan 2016-09-25 22:48
Dobrý den pánové Prokope a Kováči,
chtěl jsem se zeptat jestli jste němí, že v rámci zastupitelstva jenom mlčíte, zastupujete snad ryby. Můžete na příštím zastupitelstvu promluvit. Jeden v baráku vás volil a ten je vážně němej. To jen pro pobavení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Karlík 2016-09-26 08:59
Při pondělku hezký apolitický den.
Co kdybychom dnes plkali jen tak všeobecně -je krásné počasí, Slavie porazila Spartu 2:0, svátek má dnes Andrea, těšíme se na středeční volný sváteční den.

Zdravím Farmačku, Varlamačku, jihoměťana, Ondřeje, Tibora, Hrabala, Konečnou, Vacka i Pepka. Krásný den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Ondřej Prokop 2016-09-26 12:15
Pane Karlíku, díky za pozitivní zprávu. Také se přidávám a posílám pozdravy ze sluncem zalitého Tel Avivu. Je dobré občas zapomenout na vše špatné a navzájem si popřát hezký den a předat dobrou náladu! To chválím!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Varlam 2016-09-26 13:38
Zdravím do Tel Avivu! To je úžasné, jak všechny ty své funkce zvládáte, pane Prokope a ještě máte čas na Tel Aviv. Tomu říkám dobrá organizace práce, jistě to bude služební cesta.

Některé funkce pana Prokopa jen namátkou:

Členství ve výborech magistrátu:

•Výbor pro legislativu, veřejnou správu, protikorupční opatření a informatiku ZHMP (člen)
•Výbor pro Smart Cities ZHMP (člen)

Členství v komisích magistrátu:

•Komise Rady hl. m. Prahy pro oblast regulace loterií a jiných podobných her na území hl.m. Prahy (člen)

Člen dozorčí rady Operátor ICT, a.s.


Předseda dozorčí rady Pražská energetika Holding a.s.

Zastupitel na Praze 11 a možná tu také sedí v nějakých výborech či komisích.

K tomu ještě úderník strany ANO 2011, spisovatel článků na Parlamentních listech, "vyšetřovatel" transparentního účtu HPP11, neúnavný přispěvatel na FB HPP11 a na web HPP11, a to vše stíhá pan Prokop na cestě do Tel Avivu či zpět.

Že by i na magistrát a do příslušných komisí a dozorčích rad začaly chodit žádosti o informace 106/1999? Tibor už má na mále, ale tohle je snad ještě lepší, no hlavně že to vše stíháte a že "nekecáte, makáte" :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Ondřej Prokop 2016-09-26 14:03
Mozna by stalo za to napsat, ze vetsinu funkci, ktere jste vyjmenoval, vykonavam jako neuvolneny bez odmeny nebo za minimalni odmenu - veskere sve odmeny uvadim dle etickeho kodexu v kazdorocnim priznani. Takze se kazdy muze presvedcit o jejich vysi.

Muj produktivni cas venuji primarne svym firmam a tyto "komunalni" aktivity vykonavam vetsinou pouze ve volnem case po vecerech a vikendech, kdy vetsina ostatnich nepracuje. Narozdil od vetsiny ostatnich me politika nezivi a delam ji jako konicek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-26 14:05
Jasně, to jste jim určitě velmi platný, když to děláte po večerech. Politika by měla být na plný úvazek, to už ví i Andrej z Čapího hnízda.

A o těch odměnách pochybuji, možná pošlu 106/1999...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Roman V. 2017-02-23 12:40
"Tak nejnovější pražský zastupitel za ANO Ondřej Prokop (nastoupil tento rok po rezignaci jeho kolegy) se konečně taky dočkal a už se může hrdě hlásit ke svým kolegům politickým trafikantům. Hezká ukázka toho, jak primátorka Krnáčová dodržuje svůj slib, že každý její zastupitel dostane alespoň 80 000 Kč měsíčně z rozpočtu města nebo městských firem.

Po té, co se v květnu 2016 stal členem dozorčí rady Operátora ICT (10 000 Kč měsíčně) a v červnu 2016 předsedou dozorčí rady Pražské energetiky Holding (cca 35 000 Kč měsíčně), ho minulý týden Rada zvolila do dozorčí rady Pražské vodohospodářské společnosti (21 000 Kč měsíčně) a v úterý se ho ještě chystá dosadit do dozorčí rady Zdroje pitné vody Káraný (18 000 Kč měsíčně). Sice teda dalo trochu práce poskládat ty peníze dohromady (přeci jen existují i taková teplá místečka, kde z jednoho kápne mnohem více), ale nakonec to vyšlo. Gratuluji paní primátorce k úspěchu, tohle jí jde opravdu skvěle.

Znova a znova se ukazuje, že politické trafiky je potřeba řešit nejen na státní úrovni, ale i na městské, a že pravidla, která jsme za Piráty navrhli již skoro před rokem, jsou potřeba jako sůl."

Facebook místopředsedy pražských pirátů.

To jsou ty vaše skromné odměny? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Roman V. 2017-02-23 12:50
Hezky jste si to tady oplusoval a omínusoval, ale pravda vyjde vždy nakonec napovrch.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Ondřej Prokop 2016-09-26 14:22
To zda jsem platný či nikoliv je pochopitelně dobrá otázka. Času je málo, práce a nápadů hodně. Toto bych nechal s dovolením na voličích v dalších volbách. Ať oni posoudí zda chtějí profi politiky na plný úvazek s minimem zkušenistí z realného života nebo zkušené manažery s menší časovou dotací. Z mých časových důvodu nejsem v exekutivní funkci. Nejsem ani radní ani předseda výboru, dle mého názoru v neexekutivní funkci není práce "po večerech" překážkou.

106 si klidně pošlete, já opravdu nic netajím. Težko bych se pak mohl sám rvát o posileni etickeho kodexu, ktere jsem na MHMP prosadil. Nebo byt na dale podporovatelem a smbasadorem NFPK nebo rekonstrukce statu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Varlam 2016-09-26 15:54
Kodex ANO na magistrátu? To je to jak jste odvolali Trojkoalici její radní? To je váš kodex? Asi ano, když to děláte tam i tady...

"Ať oni posoudí zda chtějí profi politiky na plný úvazek s minimem zkušenistí z realného života nebo zkušené manažery s menší časovou dotací"

Pan Kos nemá zkušenosti? A pan Štyler nebo Lukeš? Vždyť oni tu bojovali proti zlořádu v době, kdy jste byl pomalu na houbách. Oni politice rozumí a to zda jste "úspěšný manažer", o tom by asi měl vážně rozhodnout někdo jiný.

Ale pozor, vás tu posledně volili kvůli Babišovi a ne kvůli vám, Prokope. Vás nikdo neznal. Kvůli Babišovi dostalo ANO skoro všude dost hlasů. Teď už to opadá a na místní úrovni o to víc.

Nemůžete se stále spoléhat na značku "Babiš", která je sama pochybná. Kvůli nějakému Prokopovi vás nikdo v roce 2014 nevolil a volit nebude ani příště, spíš naopak, když se takto chováte na Praze 11.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Varlam 2016-09-26 15:56
Mějte se v Tel Avivu a něco se tam naučte, třeba jak se chovat ke koaličním partnerům, podrazy nejsou ten nejlepší způsob jak si zvýšit oblibu.

Příjemný zbytek dne všem zde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ondrej Prokop 2016-09-26 16:57
Nikoliv myslim kodex zastupitele. Co se ty e politicke kultury radsi se budu ucit jinde nez od Izraelcu, kteri jiz cca 50 let okupuji palestinske uzemi. Ale chapu, ze pro vas by silova politika byla vychodiskem. Je skoda ze pekny post, kterym zacal pan karlik musite zase prevest do totalni nechutne a hlavne zbytecne diskuse.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiří Dohnal 2016-10-01 00:56
Mily Ondreji, po temer dvoulete zkusenosti z komunalni politiky mohu konstatovat, ze v ANO 2011 nikdo zadarmo pro obycejne lidi bohuzel pracovat nebude (ani to kure z Vodnan...). Lide bdete !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Ondřej Prokop 2016-10-01 08:08
Jirko? Nějak nechápu? Já jsem psal, že dělám zadarmo nebo co? Já jsem psal, že to dělám jako koníček, který mne neživí. Stejně jako Honza Říčař i já mám příjmy úplně z něčeho jiného, než je politika a tu dělám opravdu jako poslání s mrzkou odměnou. Jak jsem psal, jsem neuvolněný jak na P11 tak na MHMP. Vzhledem k tomu, že v mé firmě jsem schopen svůj čas prodat za min. 900 Kč / hod, tak jakékoli své politické aktivity pernamentně dotuji a jsem u nich finančně ve ztrátě. Takže prosím bdi hlavně ty! Díky ;-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Matěj Farný 2016-10-01 08:52
Milý Jiří Dohnale, jestli si toto vážně myslíte, tak klobouk dolů před HPP11. Brainwashing jim jde dokonale. Kdo byl dříve normální, dnes již bohužel není :-(((((.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Karlik 2016-09-26 18:09
Tak toho už pro dnešek nechte. Ale můžete mi pane Prokope napsat, kolik je měsíční odměna předsedy dozorčí rady PRE?
Vystupujete v diskuzîch s pozitivní otevřeností, tak mi snad odpovíte. Diky a pěkný vecer všem diskutujícím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Karlík 2016-09-27 07:24
Hezký den, bude zase dnes bojovat Bratrstvo kočičí pracky s Rychlými Šípy ?
Já vyhlašuji Bobříka mlčení...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Matěj Farný 2016-10-01 08:59
Mirek Dušín na Dlouhé bidlo (Kose), Štětináče (Štylera) a Bohouše (Farmačku) kašle, protože ví, že nějaká normální diskuze s nimi není možná. Pro neznalé, Bohouš je nejmladší člen Bratrstva pro paralyzaci Stínadel. Je po celých Stínadlech proslulý svou podlostí a zbabělostí, přezdívá se mu "Ostuda všech Bohoušů". Neustále nosí kapuci a nesnáší vodu. Když se dostane do zajetí, brečí a vyhrožuje žalováním, na velkorysé zacházení ale reaguje posměchem a bez vděku. Toť citace z Wikipedie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin Farmačka 2016-10-01 11:39
Tak to byl jiste vesely, lec tematicky zbytecny prispevek. Tusim, ze vitr vane opet z Jihomestske majetkove, tam za managerske platy jsou zamestnani pohadkari z ANO. Ale chranbuh nekoho jmenovat, navic zrovna si nejsem jist, pod kterym jmenem dnes dotycny vystupuje...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Matěj Farný 2016-10-04 20:23
Nějak se Vám to tady pane Farmačko (i přes přispění asi i celé Vaší nejbližší či vzdálené rodiny) nějak červená. :-). Inu "Vox populi, vox dei".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiří Krautwurm 2016-10-04 22:44
Osobo Farný, ať už se tak jmenujete nebo ne. Jistě znáte bezpečnostní slabinu stávajícího diskusního programu. My ji známe také, ale nebudeme se snižovat na vaši úroveň.
Dříve či později nasadíme bezpečnostní vylepšení.

Inu jak se říká: nemohu věřit statistice, pokud si ji sám nesfalšuji.

A to dělat nechceme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Matěj Farný 2016-10-04 20:29
Navrhuji Vám tedy pane Farmačko Vaše oblíbené řešení. Celou tuto diskusi raději smazat,
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jiří Menšík 2016-10-04 20:50
Kéž by šlo tak vymazat všechny šmejdy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin Farmačka 2016-10-04 22:13
Farny > Zatimco vy tu ztracite cas v bezobsazne diskuzi, ja pracuji. Vezmete si ze me priklad, mozna pocitite mensi nutkani nedelat nic a jeste o tom za kazdou cenu zde psat. Jinak NEJSTE Farny a samozrejme vam nesdelim, odkud to vim. Neni to podstatne. Neresim anonymy, od toho tu jsou jini. Nebudu konkretni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jihomestan 2016-09-26 21:14
Pan Prokop vše své funkce vykonává pouze s láskou ke svému koníčku;7 dní v týdnu; jak šlechetné u tak zkorumpovaného koníčku !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit

Copyright © 2018 Hnutí pro Prahu 11. Všechna práva vyhrazena.
By Free joomla 1.7 Templates
TOPlist