• Obyvatelé domu Ke Kateřinkám 1407 – 1410 se na mě obrátili o pomoc… Po odstranění Hnutí pro Prahu 11 (HPP 11) z radnice (r. 2016) jsou místní lidé přehlíženi s problémem kamiónů, které je trápí před domem ve dne a zejména v noci. Roku 2015 jsem jako radní pro dopravu prosadila umístění značky zákazu vjezdu vozidel nad 12 tun do slepé části ulice. Věřím, že i přísnější opatření by bylo akceptovatelné. Značka však byla odvoláním k MHMP odstraněna. Od té doby se neděje nic. Radnice nekoná, obyvatelé slyší pouze výmluvy “co všechno nejde”. Sledujte videozáznam, čtěte o skvělém nápadu Mlejnského a Jiravy prokopat chodník… (…)
• Obyvatelé domu Ke Kateřinkám 1407 – 1410 se na mě obrátili o pomoc…
Po odstranění Hnutí pro Prahu 11 (HPP 11) z radnice (r. 2016) jsou místní lidé přehlíženi s problémem kamiónů, které je trápí před domem ve dne a zejména v noci. Roku 2015 jsem jako radní pro dopravu prosadila umístění značky zákazu vjezdu vozidel nad 12 tun do slepé části ulice. Věřím, že i přísnější opatření by bylo akceptovatelné. Značka však byla odvoláním k MHMP odstraněna. Od té doby se neděje nic. Radnice nekoná, obyvatelé slyší pouze výmluvy “co všechno nejde”.
Na zastupitelstvu MČ P11 18.1.2018 jsme s místními obyvateli navrhli bezodkladně řešit neutěšenou situaci a omezování práv obyvatel domu, které jim způsobují kamióny firmy REFI, s.r.o. Žádáme, aby současná radnice hájila kvalitní bydlení obyvatel tak, jak činila radnice za působení HPP 11. Navrhli jsme na ZMČ, aby Rada iniciovala zákaz vjezdu kamiónů do slepé části ul. Ke Kateřinkám. Bylo schváleno usnesení, kde požadujeme, aby dodávky dodržovaly noční klid a neblokovaly vjezd a výjezd z parkoviště. V březnu 2018 budeme na zastupitelstvu očekávat přijatá opatření.
PhDr. Šárka Zdeňková, HPP 11
• Po několikerém pokusu HPP 11 o zařazení bodu kamiónů se jimi ZMČ konečne zabývalo | https://youtu.be/VF8glUXJ68E
Nenechte si ujít závěrečnou řeč paní Zdeňkové! > VIDEO
Radnice se k uvedenému problému postavila ústy starosty Jiravy tím způsobem, že bude raději řešit problém zmíněné firmy než hájit zájem místních obyvatel. Na jednání ZMČ pan Jirava navrhoval nový příjezd přes stávající chodník, což se však brzo ukázalo jako nesmyslné, problém to neřeší a navíc jsou pod chodníkem sítě. Správné řešení by podle HPP 11 mělo vycházet z charakteru dané lokality dle územního plánu (obytné území), možnosti příjezdu (maximálně dodávkový automobil omezených rozměrů a hmotnosti) a původního určení firemních prostor (doplňkový sklad pro místní potřebu). Nestalo by se tak, že do zmíněné lokality by nacouvávaly dlouhé nákladní soupravy mezinárodních přepravců.
Ing. Krautwurm, HPP 11
• Ing. Krautwurm (HPP 11) je s návrhem Mlejnského a Jiravy (prokopat se chodníkem) krajně nespokojen